#40 metal manix chameleon effect

17:48 chillout 31 Comments



Paznokcie w ostatnim czasie stały się moją małą obsesją. Każda z kobiet w pewnym wieku zaczyna o nie coraz bardziej dbać. Pamiętam jeszcze jak w podstawówce obgryzałam paznokcie, a teraz? Teraz nawet głupio czuję się gdy mam je krótkie więc albo zapuszczam albo przedłużam.
Meega popularne w ostatnim czasie stały się pyłki z efektem chameleona. Właśnie dzisiaj chciałam Wam pokazać na czym to polega i jak ten pyłek zaaplikować.

Tradycyjnie będziemy potrzebować lampy, lakierów, cleanera i innych przyrządów o których już pisałam tutaj : KLIK .


Pierwszym krokiem jest przygotowanie naszych paznokci. Ja przedłużyłam je na żelu, jednak nie jest to obowiązkowy krok. Następnie opiłowujemy paznokcie na kształt jaki najbardziej nam odpowiada, przemywamy cleanerem i bierzemy się za malowanie. 
- Jeśli na paznokcie jest nałożony żel wówczas nie nakładamy już bazy.
- Jeśli paznokcie nie są pomalowane żelem, nakładamy primer (nie obowiązkowo) a następnie bazę. 
Pod pyłek chameleona najlepiej użyć jako kolor bazowy czarny. Tak też zrobiłam nakładając 2 warstwy lakieru.



Następnym krokiem jest pomalowanie lakieru topem bez warstwy dyspresyjnej, czyli bez tej lepkiej warstwy, którą trzeba przemywać. Top możecie kupić w zestawie z pyłkiem na stronie indigo KLIK. Wychodzi to dużo taniej więc na prawdę się opłaca. 


Topu nie przemywamy, tak jak już mówiłam wcześniej. Następnym krokiem będzie oczywiście nałożenie pyłku. Jedyne czego brakowało mi w tym zestawie to aplikatora, jednak ja użyłam do tego aplikatora do cieni do powiek, który sprawdził się do tego świetnie. Pyłek, a w sumie puder, musimy dokładnie wmasować na płytce paznokcia aż do pokrycia całej. 
+ jedna mała uwaga, na aplikator nie nakładajcie dużej ilości pudru! Na jednej stronie, gdy czytałam o wykonywaniu efektu, dziewczyna pisała aby na aplikator nabrać dużo pudru, jednak jest on tak drobny, że czasem wystarczało mi go na dwa paznokcie.

Mój pyłek to SUPERNOVA, jednak w zestawach możecie też znaleźć wiele innych, także każdy znajdzie coś dla siebie.



 Ostatnim już krokiem będzie pomalowanie całości jedną lub dwiema warstwami topu. Z tego co czytałam, po dwóch warstwach wszystko będzie się lepiej trzymać, jednak ja malowałam jedną i wszystko trzyma mi się już ponad tydzień. 





A tak prezentuje się efekt końcowy. Piszcie czy wam się podoba :)

31 komentarzy:

  1. Świetny efekt! :) Sama z chęcią zrobiłabym sobie takie pazurki, jednak jeszcze teraz nie mogę, ponieważ zbieram na lampę. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaki efekt! Coś czuje, że mój portfel znowu ucierpi :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt, piękne paznokcie. Co powiesz ja wspólną obserwacje? Zostawiam follow i zapraszam do mnie; https://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny efekt, sama zamówiłam podobny pyłek z neonail, mam nadzieję, że wyjdzie mi tak samo dobrze jak tobie!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny efekt! Chętnie zrobiłabym sobie kiedyś takie paznokcie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie są piękne, sama robię metodą żelową i hybrydową już od 4 lat i szczerze mówiąc mam trochę dość... wolałabym żeby ktoś robił je za mnie;)

    Dziękuję bardzo za komentarz u mnie na blogu. Tak, w wydarzeniu brały udział uczestnicy "Top Model", całkiem zapomniałam żeby o tym napisać;) Ale moja szkoła ma własną agencję modelek "Reklamex" i to one zazwyczaj chodzą w naszych pokazach ;)

    Pozdrawiam!
    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju jakie piękne pazurki <3

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie wyglądaja bosko! Sama tez robię sobie hybrydy i bardzo je lubię :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają naprawdę bardzo fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. zarąbisty efekt hah, będe robić niedługo podobne <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu, jakie śliczne pazurki, też takie chcę. *-*
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten efekt na paznokciach, robił wrażenie :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie! :D
    Zapraszam: elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Your blog was shared on my blog The Blogs List and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).

    Best!
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  15. Indigo to jedna z tzrech najlepszych marek paznokciowych w Polsce ;) Uwielbiam ich płki a dry Top to mój totalny killer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, jak cudownie wyglądają te paznokcie :o

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się efekt metal manix. Posiadam srebrny pyłek i jestem nim zachwycona! :)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacjiMÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalenie się nam podobają te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łał! Są przepiękne! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku jakie masz piękne paznokcie.. zazdroszczę <3 efekt jest niesamowity

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt mega, ja ostatnio mam manię na pyłki "syrenki" :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten efekt :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny efekt! Piękny kolorek! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. prezentują się mega efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny efekt, muszę niedługo pokombinować ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja!!!!!
    x x x
    Sylwia
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne są :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt jest super! I chciałabym kiedyś mieć takie długie paznokcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt super :) sama robie paznokcie i uwielbiam firmę Indigo http://sandra-jedrzejak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń