#37 zaful: mini haul

19:00 chillout 20 Comments


Często na blogu pojawiają się haule, a więc teraz też nie mogło do zabraknąć. Dostałam mini paczkę od strony ZAFUL. Ze wszystkich współprac, ta najbardziej mi się podoba. Chodzi o ubrania - są świetnej jakości i w moim guście, co najważniejsze. Na dodatek paczka zawsze idzie bardzo szybko, bo max. 3 tygodnie i raczej wszystkie ubrania są na stanie. Często zamawiając z innych stron niektórych rzeczy po prostu nie było, co nie było zaznaczone, dlatego np na kurtkę jeansową czekam do tej pory a zamówiłam ją jakieś 2 miesiące temu?! Lekka przesada.
Nie wiem dlaczego, ale zawsze jak przeglądam te stronki to podobają mi się strasznie takie wiosenne ubrania, a nawet letnie i to właśnie je zamawiam..Tak, tym razem też tak było:p




BIŻUTERIA - KLIK

- była gratisem do zamówienia
- kolczyki są wiszące, ja za takimi nie przepadam, ale na pewno komuś przypadną do gustu!







SUKIENKA - KLIK

- sukienka jest prześliczna, zwiewna
- ma świetne, ale meeega problematyczne wiązanie z tyłu, samej ciężko było mi ją zasznurować
- nie jest ani za długa ani za krótka, przynajmniej jak dla mnie
- idealna na lato








SPÓDNICZKA - KLIK

- jestem nią meeega miło zaskoczona, jest prześliczna
- najbardziej mnie zaskoczyło to, że spódniczka jest z metką z topshopu! jak widać do sieciówek trafiają ubrania też z takich stronek
- trochę ciężko się rozpina guziki, ale wszystko się wyrobi
- jak dla mnie 10/10

Jak Wam się podobają te rzeczy? Co sądzicie o stronie Zaful?!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

+ MINI PROMO KONKURSIK +

wygrana : 
kilka blogów w następnym poście zostanie przeze mnie poleconych 
(10 komentarzy = 3 blogi polecone)
co trzeba zrobić?
klikamy w te linki:
KLIK 1   |   KLIK 2    |    KLIK 3   |   KLIK 4
i następnie podajemy ceny w komentarzu
(link 4 będzie codziennie zmieniany, żeby mieć pewność kto na pewno klika w linki)


20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spódniczka i sukienka :) Pozdrawiam
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że Zaful ci się podoba, to tylko potwierdza fakt, że sklep jest świetny.
    Ładna ta sukienka!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stronkę zaful, jest naprawdę niesamowita, a ich asortyment zawsze umie dogodzić mojemu zapotrzebowaniu :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zamówienie! Też myślę nad taką spódniczka :) oczywiście poklikałam: 16,99 stanik, 3,14 kolczyki, 16,61 sukienka, 26,49 spódniczka. Klikniesz też u mnie? :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja aktualnie czekam na paczuszkę z zaful <3
    Wow kolejna rzecz z metką jakiejś sieciówki
    po klikane
    26.49
    16,61
    3.14
    16.99
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszki, poklikałam ale nie biorę udziału w konkursie <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest przepiękna ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ta spódniczka :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka jest świetna :)
    $26,49, $16,61 , trzeci link to strona z różnymi naszyjnikami, $19,99

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny Blog *.*
    Miło na niego wchodzić <33!

    Co powiesz na wspl obs ? ;)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak zwane "klasyki" niezbędne w każdej szafie :)
    Pozdrawiam

    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo fajna, ja jednak nie przepadam za takimi paskowanymi ubraniami - krój na tak, ale wzór raczej nie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że uważasz współpracę za udaną.
    Czekać aż tyle? Trochę za długo... ale zdarza się :)
    Bardzo podoba mi się sukienka i spódnica! Jest tak bardzo w moim stylu, mam podobną, ale jeansową i rozpinanie tych guzików bywa uciążliwe :P
    Obserwuję :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Zaful! Czarna spódniczka jest przepiękna! Poklikane ^^ Gratuluję współpracy i życzę wszystkim powodzenia w konkursie!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne rzeczy wybrałaś :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog jak najbardziej przypadł mi do gustu a stylizacje śliczne Obserwuję !
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń