30 day squat challenge

21:27 chillout 34 Comments



Małymi kroczkami zbliża się wiosna, a zanim się obejrzymy lato i wakacje. Jak wiadomo każdy wtedy chce wyglądać dobrze, przecież nie chcemy żeby ze stroju kąpielowego wylewały nam się wałeczki i wystawały boczki. Niestety ta wymarzona figura ot tak nie przychodzi, więc trzeba się do tego troszkę przyłożyć, aby potem cieszyć się efektami. Dlatego też wpadłam na pomysł, aby zrobić sobie takie 30 dniowe wyzwanie z przysiadami. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co to daje?
Przede wszystkim przysiady pomagają w wyrzeźbieniu i uniesieniu naszych pośladków. Dzięki nim można również zmniejszyć obwód naszych ud, a także też zwalczyć celulit. 

Jak prawidłowo zrobić przysiad?

Niby jest to takie proste ćwiczenie który zna każdy, ale jednak wiele osób źle je wykonuje. Przedstawię Wam w punktach 3 rzeczy które są najważniejsze przy robieniu przysiadów.
1. Plecy miej wyprostowane cały czas.
2. Nie odrywaj stóp od podłoża.
3. W trakcie przysiadu wypchnij biodra do tyłu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szperając po internecie można znaleźć masę rozpisek jak robić te challange. Też dla Was coś takiego przygotowałam i stwierdziłam, że super pomysłem byłoby się z Wami tym podzielić. 
Wpadłam też na pomysł, aby dla motywacji, wrzucić zdjęcie mojego planu na bloga (po prawej stronie pod zakładką o mnie) i codziennie wykreślać każdy zrobiony dzień. 


Jeszcze większą motywacją byłoby dla mnie, ale też i dla Was, jeśli Wy też brałybyście udział w tym wyzwaniu! Razem może być raźniej, dlatego też jeśli ktoś z Was jest zainteresowana niech pisze w komentarzu 'biorę udział' i wrzuca zdjęcie tego planu na swojego bloga. Każdy dzień wykreślamy, a potem chwalimy się efektami! Uważam, że jest to super alternatywa, przez którą możemy się nawzajem inspirować i motywować. Każdy z nas może wyglądać jeszcze lepiej i eliminować swoje niedoskonałości, a to jest pierwszy krok. Więc do dzieła!

-------------------------------------------------------------------


EFEKTY SQUAT CHALLENGE 


--> KLIK <-- 

34 komentarze:

  1. Ja od jakiegoś czasu robię przysiady, zaczęłam od 20 i codziennie zwiększałam o 5. Doszłam do 95 i jak na razie nie mogę się zmobilizować do podniesienia do 100, przeraża mnie ta liczba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie przysiadow weszło mi już w nawyk! Codziennie rano seria 3×20 i to samo wieczorem. Kilka razy w tygodniu i tylek jak skała 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jestem typem leniuszka, ale postaram się dzięki tobie od dziś robić codziennie po trochu! Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Moze i ja powinnam się przyłączyć, na pewno dałoby to mi duuuużo!
    Fajnie też że masz to na blogu, duża motywacja :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wyzwanie. :D Kiedyś robiłam coś podobnego.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyzwanie, ja coś nie mogę zmobilizować się to ćwiczeń

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też robię przysiady już od jakiegoś czasu:) bardzo fajne ćwiczenie na zgrabny tyłek:D
    pozdrawiam i trzymam kciuki za Ciebie:*
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyzwanie :) Ja od wiosny mam w planach zacząć biegać :D Ciekawe czy mi się uda.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym w końcu chciała zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, ale mi narazie to nie wychodzi :) może te przysiady to faktycznie fajny pomysł :) obserwuje i zapraszam do siebie-
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O fajny post i ciekawe wyzwanie;)Z checią się przyłącze:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mogę roić takiego challenge przez moje kolana. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie wysmukli nogi i pupa nabierze jedrniejszych kształtów: ) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim postanowieniem noworocznym było zacząć ćwiczyć i taki challenge byłby fajnym początkiem. Z wielką chęcią się przyłączę :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba właśnie mnie przekonałaś do powrotu na siłownię :D

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dont think i have the dedication for this HAHA:)

    follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe wyzwanie :) ja niestety nie mogę wykonywać przysiadów ze względu na zdrowie ;x
    Trzymam kciuki ♥
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zacznę od marca :)
    fajny pomysł :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przysiady, coś co kocham! ;)
    Świetne porady. U mnie również mnóstwo takich i innych nowości!
    Buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne wyzwanie, sama często podobnych szukałam i się podejmowała, szczególnie, kiedy lato się zbliżało lub w okresie wakacyjnym. Może warto do tego wrócić, dzięki za dawkę motywacji :) Dołączam do obserwatorów i pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny wpis. Ja robię przysiady,a le neistety nie wyszczuplają mi ud tylko powieśkszają mi mięśnie ;( Już mam straszn maczugi :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł z takim challengem! Przyda się dla każdego 😁 Gdyby tylko mój kręgosłup teraz normalnie funkcjonował zabrałabym się do roboty już dzisiaj,ale dodaje sobie zakładkę i na pewno do niego wrócę!
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O, chyba się przyłączę i też zacznę robić :D

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest bardzo dobry sposób aby podnieśc sobie lekko pośladki i schudnąć z ud :)
    Zapraszam Cię na konkurs do mnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Już kilkakrotnie spotkałam się z tym wyzwaniem. Myślę, że to fajny sposób na polubienie ćwiczeń i codziennych treningów :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja raczej takich wyzwań nie robię - wolę zrobić trening składający się z kilku różnych ćwiczeń, aby ćwiczyć różne mięśnie. :)

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  27. Dobre wyzwanie. Może też spróbuję. ;)

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję! Z przyjemnością dołączam się do wyzwania! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja robię kilka ćwiczeń w ok. 13 mnin ;). Powodzenia.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Do wyzwania dołączam się :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Robiłam podobne wyzwanie :D Efekt jakiś tam był ale żeby go utrzymać trzeba było robić dalej te przysiady :D Musze do tego wrócić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zawsze co rok biorę się za przysiady od maja. Wiem że to głupie że ćwicze tylko dwa miesiące w roku :D ale ja czuję się z tym dobrze ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś robiłam to wyzwanie i na prawdę daje efekty ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń