#41 zaful haul + new challenge

12:43 chillout 51 Comments



Nie było mnie tutaj 2 tygodnie. Nie miałam w sumie co dodawać, byłam też trochę pochłonięta nauką - jak zwykle ostatnio. Tak czy tak bloga nie chcę zaniedbywać. Pisanie tu sprawia mi duużą przyjemność. Fakt, jest to trochę czasochłonne - zdjęcia, nagłówki do posta itp. itd. Wiem, że nie jest to jakieś profesjonalne, ale myślę, że kiedyś się to zmieni. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Cieszę się też mega, że mam tutaj coraz więcej czytelników. Za niedługo wybije 100 obserwatorów, co jest dla mnie sporym osiągnięciem. Zdaję sobie jednak sprawę, że jest tutaj też masa 'pustych obserwatorów', czyli osób które są tutaj tylko na zasadzie 'follow for follow'. Ty mnie zaobserwujesz, a wtedy ja zrobię to samo. Ja nigdy się w to nie bawiłam, obserwuję tylko te osoby, których blogi na prawdę mi się podobają i są inspirujące. Pewnie wielu z was też wie, jak mega irytujące są komentarze typu 'kopiuj - wklej'. Taak, jest to tutaj bardzo często spotykane, ale dlaczego?  Sama się nad tym zastanawiam. Czy takie osoby robią to dla liczby obserwatorów? Chyba nie o to chodzi w blogowaniu.. Jak sądzicie?

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Drugą sprawą, z którą do was przychodzę jest paczka którą dostałam ze strony Zaful. Kocham rzeczy z tej strony. Nigdy się jeszcze nie zawiodłam. Ubrania są super jakości, czego się w ogóle nie spodziewałam i oczywiście paczki przychodzą w ekspresowym tempie. Jak na niektóre trzeba czekać miesiąc, tak te zawsze dostaję po 2-3 tygodniach od zamówienia. 




CHOKER - KLIK

- identyczny jak na zdjęciu
- wygląda w sumie jak sznurówki, ale jest genialny
- 10/10





STRÓJ KĄPIELOWY - KLIK

- jest prześliczny, ma świetne wiązanie z przodu
- jak dla mnie może być używany też jako body bo nie ma takiego typowego materiału na strój kąpielowy
- jak dla mnie jest trochę za krótkie, mimo że to rozmiar L (na zdjęciach nie widać bo je troszkę naciągnęłam)





SZORTY - KLIK

- jak dla mnie są idealne, szczególnie że ostatnio jestem zakochana w tego typu spranych spodniach
- są elastyczne, dlatego bardzo przyjemnie się je nosi

Z wszystkich trzech rzeczy jestem bardzo zadowolona, ze stroju troszkę mniej, ale tak czy tak mega mi się podoba. Tradycyjnie proszę o klikanie w linki - wasza pomoc jest tutaj bardzo ważna.


Poprzedni challenge dobiegł końca. Niestety nie zakończył się pomyślnie, gdyż ostatniego dnia nie zrobiłam, ale tak czy tak jestem dumna z siebie że 29 dni wytrwałam. Szczególnych efektów nie widzę, gdyż diety się nie trzymałam, jednak brzuch jest trochę mniejszy. Tradycyjnie zaczynam nowy challenge. Tym razem będzie to wszystkim znana Aerobiczna 6 Weidera. Kto nic o tym nie słyszał?
Dla przypomnienia wstawiam tutaj plan ćwiczeń, który pojawi się też w sidebarze bloga. Tak jak wcześniej każdy zrobiony dzień zostaje skreślony. Mam nadzieję, że ktoś z Was też z chęcią podejmie się tego wyzwania!


51 komentarzy:

  1. Niestety różnie to bywa z komentarzami, coraz częściej spotyka się "świetny post, zapraszam do mnie!"... Ale co poradzić, taka jest blogosfera :)
    Jeżeli chodzi o zamówienie, to ja za chokerami nie przepadam i nie noszę, strój kąpielowy rzeczywiście wygląda jak body i też bym nosiła je do spodni :D A spodnie to hit! Jak będę miała okazję to sama takie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodenki i choker :) już od dłuższego czasu zbieram się, żeby go zamówić, musze w końcu się zabrać do tego :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodenki :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie strasznie wkurza to, jak tworzę coś dla ludzi a ktoś stosuje właśnie metodę 'kopiuj - wklej'. To strasznie demotywujące... Ja kiedyś próbowałam ćwiczyć 6 weidera, ale pamiętam, że nie trwało to u mnie długo. Później przerzuciłam się na Mel B i po miesiącu też odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie puści obserwatorzy(jak to nazwałaś) strasznie denerwują. Nie ma w tym żadnej kreatywności i pasji a dążenie za dużą liczbą, która s rzeczywistości nic nie znaczy


    Www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się zamówione przez ciebie spodenki :D. A co do metody "kopiuj-wklej" to staje się ona coraz bardziej powszechna i to rzeczywiście denerwujące, choć w sumie nie rozumiem jaki w tym cel, bo przecież widać, gdy odwiedza się różne blogi, że pod każdym jest taki sam komentarz, tego samego autora. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty są świetne! Sama muszę sobie jakieś kupić na lato. Również strój kąpielowy ładnie się prezentuje :) A osoby, którym zależy tylko na obserwatorach czy lajkach na innych stronkach są wszędzie. Trzeba po prostu ignorować, bo szkoda sobie o taką pierdołę głowę zawracać.
    A6W robiłam przez 2-3 tygodnie, ale dla mnie to zbyt nudne. Nie lubię gdy ćwiczenia się powtarzają, muszę pamiętać o seriach, powtórkach. Zdecydowanie bardziej lubię sobie włączyć w domu zumbę lub jakiś układ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool post, Darling! Wonderful!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. strój kąpielowy i choker zdecydowanie najbardziej mi się spodobały :D Mnie też strasznie denerwują tacy ludzie, którzy piszą tylko do obserwatorów i nie wkładają w bloga pasji czy kreatywności...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki bardzo mi się spodobały! Trzymam kciuki za nowy challenge :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest kostium? :D Zdecydowanie bardziej nadaje się na body :D Chokera jeszcze takiego nie mam, ale podoba mi się, więc możliwe, że kiedyś się na taki skuszę ;) A spodenki genialne ;) Sama muszę sobie takie na lato kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych, radosnych i pogodnych świąt spędzonych w gronie najbliższych <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :) Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :*

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taki sam choker i go uwielbiam <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy ;*
    klik
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się te spodenki, ale strój kąpielowy jest równie urzekający! Wesołych świąt, kochana!
    https://annesthesie.blogspot.com/2017/04/jak-stwierdzic-ze-to-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Choker i spodenki są super w moim guście ;)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Och też nie lubię komentarzy kopiuj - wklej. Mnóstwo takich dostaje. Olewam sprawę i nie wchodzę wtedy na takiego bloga.
    Fajne rzeczy. Zanim przeczytałam, że to strój kąpielowy to myślałam, że to właśnie jest body :)
    6 weidera robiłam ale nie dotrwałam do końca :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo super te szorty. Jak bym nie przeczytała że to strój kąpielowy, bym myślała że to body. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba też podejmę ten challenge, bo lato idzie :D Szorty bardzo mi się podobają, choker ostatnio taki sam trafił w moje ręce, też jestem zadowolona :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kupowałam ten chooker, bardzo go lubię. Generalnie rzeczy z zaful jakościowo sprawdzają mi się naprawdę świetnie!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Puści obserwatorzy... ach! Najlepiej w ogóle nie patrzeć m liczbę obserwatorów - tylko robić swoje ;-) Świetne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne szorty i chocker ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy. Spodenki są bardzo ciekawe.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Raczej nie zdecydowałabym się na ten kolor stroju kąpielowego, ponieważ wydaje mi się, że gdy namoknie, to może prześwitywać, ale jako body wygląda ciekawie, a spodenki bardzo ładnie podkreślają sylwetkę :) Powodzenia z challengem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Robiłam kiedyś te ćwiczenia i muszę przyznać, że widziałam efekty! Życzę Ci powodzenia. Co do obserwatorów, o których pisałaś to też to zauważyłam u siebie. Jest sporo takich osób, które obserwują tylko dlatego, że liczą na "rewanż". Dla mnie jest to trochę dziwne i niepotrzebne. Wiadomo, że takie osoby nie będą odwiedzały naszego bloga, a tym bardziej nie będą go czytać. Cenię sobie swoich PRAWDZIWYCH obserwatorów i większą ich część już kojarzę. Jest to bardzo motywujące kiedy widzę, że podoba im się to co robię. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny choker, mam chyba słabość do tych z rzemyczków. Od dawna słyszę o słynnej 6 Weidera, ale nigdy nie miałam okazji podjąć tego challenge'u. Chyba nawet spróbuję! Pozdrawiam :)

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  27. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka z ciebie chudzina *,* :D
    Bardzo fajne rzeczy
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice haul :) I love the stuff you got

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej z tych rzeczy podobają mi się spodenki a ten strój też mi nie przypadł do gustu. Jest nie w moim stylu.
    http://dominikakummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy ten strój kompielowy ! I naprawdę ekstra się prezentuje jako body :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. To body bardzo nas zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie kopiuj-wklej to szybka reklama bloga i jednocześnie brak szacunku do autora strony, na który taki komentarz się wstawia. Nie cierpię tego.
    Spodenki są śliczne! Strój jako body też wygląda bardzo dobrze :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tej tablicy, a body jest świetne <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. "Kopiuj-wklej" to jedna z najgorszych rzeczy w całej blogsferze. Nie rozumiem sensu takiej reklamy, bo sporo blogerek takie komentarze omija. Szkoda mi tylko osób, które nabierają się na te całe "kochane formułki", gdzie ktoś chwali "ich bloga" od góry do dołu. Genialne rzeczy wybrałaś! Te spodenki to cudo, może sama takie zamówię! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli chodzi o A6W to robiłam przez jakieś dwa miesiące tę największą liczbę powtórzeń, a efekty były słabe. Bardziej efektywniejsze jest podnoszenie ciężarów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo śliczny choker i te spodenki! Strój kąpielowy też w porządku :P

    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny choker, ja mam dużo pustych obserwatorów jednak zbliżam się do 500 i bardzo mnie to mimo wszystko cieszy :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ten sam choker i dla mnie też super! :D

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Te body są genialne. Mam identycznego chokera. Zamówiłam go z allegro i przyszedł do 3 dniach, więc ekspresowo ;) Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że jest równie inspirujący jak Twój ;) Obserwuję i pozdrawiam;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Body są świetne. Mam 5 chokerów i pasują do każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  44. your post very good and very nice.Get new ideas for See Every Dress on

    the Red Carpet
    and you want more fashion styles ideas check this

    Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń