#38 gel nails

19:49 chillout 11 Comments



Post o paznokciach hybrydowych już był, a więc teraz pora na żele. Moje nierówne i krótkie paznokcie wcześniej przedłużałam tylko na bazie, jednak nie jest to zbyt skuteczne. Baza szybko się łamała, myślałam że to ja robię coś źle, ale za każdym razem było to samo. Tym razem postanowiłam postawić na przedłużanie żelem na formie. Jest to pierwszy raz, dlatego efekt wyszedł bardzo marny, ale człowiek na błędach się uczy, więc mam nadzieje, że następnym razem wyjdzie mi to o niebo lepiej. 


czego będziemy potrzebować?
- bez lampy uv się nie obejdzie!
-cleaner, waciki bezpyłowe, szablony do przedłużania
-primer, lakiery, pilniki i oczywiście żel wraz z pędzelkiem
-przyrządy do skórek, rzeczy do ozdób, w tym przypadku sondy

jak przedłużyć paznokcie żelem na formie?

1. Najpierw oczywiście piłujemy paznokcie prawie do "zera", wycinamy skórki, a potem przemywamy paznokcie wacikiem nasączonym cleanerem, aby odtłuścić płytkę.


2. Następnym krokiem jest nałożenie primera. Trzeba pamiętać o cienkiej warstwie i odczekaniu chwilę aż wyschnie. Primer bezkwasowy schnie dłużej niż kwasowy. 


3. Potem zabieramy się za nałożenie form. Trzeba pamiętać, aby dobrze je dopasować,aby żel nie rozlał nam się tam gdzie nie chcemy. Formy też nie mogą odklejać nam się w trakcie przedłużania.



4. Następnym krokiem jest nałożenie żelu. Na początku szczerze mówiąc było to trochę problematyczne, ale powoli dochodzi się do wprawy. 



5. Paznokcie z nałożonym żelem wkładamy do lampy na 2 minuty (w zależności od mocy lampy). żel musi nam się dobrze utwardzić. 
6. Utwardzone paznokcie piłujemy na wybrany kształt. Nadajemy im tzw. krzywą C, co mi totalnie nie wyszło, ale będę nad tym ćwiczyć. Ja jeszcze na końcu wypolerowałam żel, bo potem lepiej nakłada mi się lakier i mam pewność,że nie zostały tam żadne grudki itp. 


7. Przemywamy paznokcie cleanerem i zabieramy się za nakładanie lakierów, tak jak zawsze.


8. Ja dokonałam też zdobień moimi sondami, które kupiłam tutaj --> KLIK <-- .


A tak prezentuje się całość :)


+ drugie wykonane przeze mnie paznokcie żelowe, już 100x lepsze:


--------------------------------------------------------------------------------------

POLECAM ODWIEDZAĆ TE BLOGI: 

--> AYUNA <--
--> _CUUPPING_ <--

11 komentarzy:

  1. Cudowny efekt. Paznokcie żelowe zawsze chciałam mieć, + przedłużanie :)
    Twoje posty są zawsze takie dopracowane!

    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają super :D
    Wielbię ten srebrny brokacik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te czarne ze srebrem <3 Wprost uwielbiam takie połączenie!
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie są piękne <3
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci wyszły ja robię hybrydy regularnie, ale jeszcze nie przedłużałam żelem. Nominowałam Cię do LBA. Jeśli nie zechcesz tego publikować to czekam na odpowiedzi u mnie w komentarzu :) http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci wyszły! Te drugie szczególnie :)
    Ja też przedłużałam żelem :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za żelowymi nie przepadam. Nigdy nie potrafiłam ich robić. Zakochałam się za to w hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń