#43| 1$ beauty blender?!

14:52 chillout 30 Comments



"kosmetyczny must have, który zmienił sposób aplikacji podkładu na całym świecie, produkowany jest ręcznie w USA, co gwarantuje jego topową jakość i bezpieczeństwo stosowania. Niestety, doczekał się setek podróbek, które dostępne są także w Polsce :( Oszuści starają się, by opakowanie jak najdokładniej przypominało oryginalne pudełeczko, choć wprawne oko od razu dostrzeże różnicę"
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mowa oczywiście o Beauty Blenderze. Jest to gąbeczka, o której słyszał już każdy. Jest hitem kosmetycznym i z pewnością każda kobieta ma go w swojej kosmetyczce. Jej celem jest idealne rozprowadzenie podkładu na skórze twarzy, aby uzyskać naturalny efekt. 
Ja osobiście oryginalnego Beauty Blendera nie mam. Jego cena mnie trochę przerasta, bo za tą gąbeczkę musimy zapłacić 69 zł. Do makijażu używam gąbeczki bardzo zbliżonej do oryginalnej, a mianowicie mowa o Real Technique Miracle Complexion Sponge. Cena tej gąbeczki jest o połowę mniejsza, a efekt jest na prawdę świetny. Wiele osób też bardziej chwali sobie gąbeczkę z Real Technique niż oryginalną.

Jak już sam producent pisze na swojej stronie, w sieci można kupić masę innych podróbek Beauty Blendera. Aby sprawdzić ich skuteczność skusiłam się na zakup gąbeczki z aliexpress. Wybór jest tam na prawdę ogromny a ceny wahają się od tych za mniej niż 1$ do cen oryginalnej gąbeczki. Dzisiaj chciałam Wam zrobić porównanie mojej gąbeczki z właśnie tą najtańszą. 



Mnie ta gąbeczka kosztowała dokładnie $0,79 co przeliczając na polską walutę daje dokładnie 3,21zł. Cena jest bardzo kusząca, nie sądzicie?! Ale mimo to, że kosztuje grosze to różnice są na prawdę zauważalne. 

 (po lewo Real Techniques | po prawo gąbeczka za 1$)

Na zdjęciu możecie zauważyć obie gąbeczki po namoczeniu. Pierwsza zwiększyła swoją objętość tak jak powinna, czyli prawie dwukrotnie. Natomiast z tą tańszą kompletnie nic się nie stało. Ani nie powiększyła się, ani nie zmiękła, co trochę przeszkadza w aplikowaniu podkładu. Nawet nienamoczona gąbeczka Real Techniques jest dosyć miękka, natomiast ta druga nie, więc nie używa się jej tak przyjemnie. 


Fakt, że obie gąbeczki się brudzą i ciężko ten podkład z nich domyć, dlatego zostają brzydkie ciemniejsze plamki na nich. Jednak gąbeczka Real Techniques po pierwszym użyciu nie była w takim można powiedzieć 'złym' stanie jak tańsza gąbeczka. 

Tak czy tak, do nakładania makijażu gąbeczka się nadaje. Spełnia swoją rolę tak jak powinna, może podkładu czy korektora nie wklepuje się tak przyjemnie i szybko jak droższymi gąbeczkami, ale wszystko da się zrobić. A Wy, używacie Beauty Blendera? Jak go oceniacie?

30 komentarzy:

  1. Lubię gąbkę RT ale szybko mi się zużywa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja generalnie wolę pędzle do makijażu, ale muszę koniecznie przetestować też gąbeczki!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka podejść, ale zostałam przy swoich palcach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tych gąbeczek do makijażu, ale tych tańszych. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę przekonać się do aplikacji podkładu gąbeczką :) Wolę pędzle :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. używam takiego zamiennika bb, swój kupiłam chyba w hebe (?) i jest rozmiaru oryginalnego blendera, jednak zamawiane z chińskich stronek są o 1-2 cm mniejsze :P. mimo to lubie nakładać podkład takimi gąbeczkami ;)
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś miałam taką tańszą wersję beauty blendera, nawet z rączką, tylko nie pamiętam skąd, po jakimś czasie się rozpadła, ale tak to dość miło się używało. W sumie to tak jak ze wszystkim - za markę, nazwę, logo niestety trzeba czasem dopłacić :)
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem tych gąbeczek ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zwykłą gąbeczkę, kupioną za grosze i u mnie się sprawdza świetnie. :) Chociaż i tak wolę nakładać makijaż pędzlem. :))

    Obserwuję. ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te gąbeczki :))
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ja akurat nie jestem zwoleniczką gąbeczek ;p Wolę nakładać podkład pędzlem :)
    Ale wpis bardzo fajny :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam swojego Beauty Blendera już od jakiegoś pół roku i muszę przyznać iż jest on w idealnym stanie, a podkład rozprowadza się nim po prostu cudownie. Cena może i jest zbyt wysoka, jednak teraz jakość kosztuje, smutna i bolesna prawda hahahah

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że naoglądałam się mnóstwa filmików o beauty blenderach kiedy jeszcze rozważałam jego zakup, teraz? Kupiłam opakowanie kilku najzwyklejszych gąbeczek za zaledwie kilka złotych i jestem mega zadowolona! Jak mawia Ewa RLM- najlepszym narzędziem są nasze palce, które sprawdzają się o niebo lepiej od wszystkich drogich, wymyślnych gąbek czy pędzli do nakładania podkładu. Korektor oczywiście wklepuje jedną z gąbeczek i tak już chyba zostanie :)
    ZAPRASZAM:
    INSTAGRAM: kalinowskaar
    BLOG: http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sobie już nie wyobrażam makijażu bez bb gąbeczki. Jednak sama używam podróbek z chińskich internetowych sklepów, nie mam na razie i nie rozglądam się za oryginałem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this. Helpful ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam gąbeczki do makijażu ale tej jeszcze nie mam,cena rzeczywiście kusi ;-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, cena gąbeczki jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post, I follow you ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio kupiłam sobie tą gąbeczkę z Real Techniques i jestem bardzo zadowolona - przyjemnie się nią rozprowadza podkład. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great review! Very interesting!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam różnie,albo gąbeczki albo pędzli ale nawet jeśli to używam tych tańszych gąbeczek
    Mój blog <--

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja raczej preferuje właśnie te gąbeczki, dużo lepsze niż pędzle :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te gąbeczki, ale używam te tańsze :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę zainwestować w jakąś gąbeczkę, bo już mam dosyć wklepywania wszystkiego paluchami ; p

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Początkowo malowałam się pędzlami, ale od jakiegoś czasu właśnie prze rzuciłam się na gąbeczki i powiem tylko tyl, że są świetne.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wyobrażam sobie nakładania podkładu bez gąbeczki:) obserwuje!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń