#25 prom: what not to wear

16:49 chillout 28 Comments


Jak pewnie każdy już się zdążył zorientować poprzez panujące "burze" w internecie, nadszedł sezon studniówek. Jest to jedyna taka okazja w życiu, więc każdy z nas, a raczej każda z dziewczyn szuka czegoś wyjątkowego na tą okazję, chce wyglądać nietuzinkowo i odznaczać się na tle innych. Wiadomo - nikt by nie chciał, żeby 5 innych osób miało taką samą kreację, więc wybrać coś oryginalnego nie jest łatwo. Przez ten szał studniówkowy niektórzy jednak popadają w lekką paranoję i zamiast wyglądać dobrze wyglądają wręcz paskudnie. Pewnie na 3/4 blogów teraz możecie znaleźć inspiracje studniówkowe, co ubrać itp. a ja chciałam Wam pokazać czego nie ubierać i czego nie robić żeby wciąż wyglądać ładnie i potem nie żałować swojego wyboru.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
1. NIE POKAZUJ ZA DUŻO CIAŁA
Cała przezroczysta sukienka, wycięcia gdzie tylko możliwe, a do tego dekold do ziemii? Co za dużo to nie zdrowo i nie jest to ani trochę "good taste". Powinniśmy wybrać jedną partię, którą chcemy pokazać, wtedy będziemy wyglądać na pewno z klasą i też lepiej będziemy się z tym czuć. Trzeba też pamiętać, żeby sukienka nie była za krótka, bo przykładowo podczas tańca może się to okazać uciążliwe. Chyba każdy z nas chce się świetnie bawić nie martwiąc się czy coś mu widać.

2.NIE IDŹ NA RANDKĘ W CIEMNO
Nasza studniówka w życiu jest tylko jedna, dlatego te wspomnienia zostają na całe życie. Lepiej przemyśleć wybór partnera i nie iść z kimś kogo tak na prawdę nie znamy. Samemu też można bawić się świetnie, a wybór pod wpływem desperacji może okazać się koszmarny do końca życia!

3. NIE RÓB Z SIEBIE PRZESADNEJ KSIĘŻNICZKI
Tak, jest to jedyna taka okazja i powinnyśmy wyglądać wyjątkowo, można ująć "jak księżniczki", ale to też nie może być przesadne. Korona, za dużo błyskotek i dodatki przyozdobione cekinami czy brylantami może sprawią, że będziemy błyszczeć, jednak sami to sobie wyobraźcie i odpowiedzcie na pytanie czy wyglądałoby to dobrze?!

4. NIE BĄDŹ ZBYT DOPASOWANA
Różowa sukienka, różowa torebka a do tego różowe buty i biżuteria ? Nie brzmi to dobrze, a wygląda jeszcze gorzej. Osoba tak ubrana na pewno przyciągnie nie jedno spojrzenie, ale niestety nikt na to nie patrzyłby z zachwytem - wręcz przeciwnie. Najlepiej wziąć torebkę, która będzie pasować do sukienki, ale na pewno nie będzie w tym samym odcieniu. Dopasowane do tego buty i dodatki sprawią, że wszystko będzie wyglądać spójnie i na pewno się nie ośmieszymy.

5. NIE UBIERAJ SIĘ ZBYT JASNO
Biała sukienka? A może ecru? Jasne kolory na pewno odpadają! Widziałam kiedyś zdjęcie, na którym dziewczyna miała prześliczną białą suknię, a chłopak oczywiście garnitur. Wyglądali jakby właśnie byli po ślubie, a zdjęcie było ze studniówki. Nie popełniajmy tych samych błędów i zastanówmy się nad swoją kreacją 2x.

6. NIE UBIERAJ NIEWYGODNYCH BUTÓW
Trzeba pamiętać, że musimy w nich wytrzymać całą noc więc zakup butów powinniśmy dobrze przemyśleć. Jeśli są za wysokie albo totalnie nie wygodne - odpadają. Chyba nikt nie chce przesiedzieć całej studniówki przy stole i żałować swojego wyboru.



-------------------------------------------------------------------------------------------------

A teraz kilka inspiracji z sukienkami, które możecie ubrać na studniówkę bez żadnych obaw. Piszcie też w komentarzach, czy mieliście już studniówkę i jak na niej wyglądaliście. Mam nadzieję, że nie mieliście na niej żadnej przykrej przygody związanej z niewłaściwym ubiorem!

28 komentarzy:

  1. Pierwsza, różowa oraz ta czarna jest prześliczna i najbardziej mi się podobają! Jak na razie 2 klasa gimnazjum - więc jak już to na bal gimnazjalisty :) Oj chyba pomyliłaś numerację, sprawdź :)

    Pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do studniówki mam sporo czasu, jestem dopiero w 1 klasie liceum :D
    Na takie wydarzenie wybiorę raczej długą suknię.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja studniówkę miałam cztery dni temu! Było świetnie. Na swoim blogu również poruszyłam ten temat. Pokazałam swoje sukienki i dodatki :)
    A co do Twoich rad, to niestety widziałam kilka dziewczyn, które złamały te reguły. Sukienki były meega krótkie i bardziej pasowały na dyskotekę w remizie niż bal :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rady godne uwagi. Studniówki nie miałam, jestem za młoda jeszcze. xD
    A zapropowane przez Ciebie sukienki są prześliczne. Najbardziej podoba mi się ta czarna, biała z granatowymi zdobieniami i ta w odcieniu pudrowego różu z białymi zdobieniami. Aż ciężko byłoby wybrać! ;)
    Pozdrawiam! ~ xXNatalie
    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mysle ze bardzo bardzo bardzo dobre i przemyslane rady, zastosuje sie do nich za rok

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda do mojej studniówki jeszcze trochę, ale rady przydatne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Te sukienki na końcu piękne :D Coś podobnego do tej w samym środku chcę sobie uszyć u krawcowej na wesele koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te buty na zdjęciu są straszne :)
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie z wszystkim co powyżej napisałaś :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  11. to powinny być złote zasady każdej dziewczyny :D

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER PORADY!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne propozycje strojów studniówkowych. Ja swoją studniówkę miała już bardzo dawno temu i wówczas dominowały długie suknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rady. A sukienki są śliczne.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! I'm a new follower #52
    Follow me back, please?
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już miałam studniówkę więc niestety nie skorzystam z rad, ale są bardzo fajne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rady konkretne i z pewnością przydatne dla tych , którzy studniówkę będą mieli niebawem :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość rad odnosi się nie tylko do studniówki ale do większości imprez :)
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie sukienki są takie śliczne! To prawda, żeby nie zakładać niewygodnych butów, przez większość zabawy będziemy się męczyć, a nie bawić. ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki z ostatnich zdjęć są przecudowne!!!
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania box prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aby dużo nie odsłaniać i nie być kolorowym ptakiem! To chyba najważniejsze! Super propozycje! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatne rady, mnie w tym roku jeszcze studniówka nie dotyczy, dopiero za rok ale przyjemnie się post czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale okropne te buty hihih, na pewno są nie wygodne. Ach studniówka ! Ja moją miałam 10 lat temu i kiedyś inaczej się chodziło hihi :) Te długie sukienki mi się podobają :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie rób z siebie przesadnej księżniczki, jeden z podstawowych punktów. Te buty są okropne :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajny pomysłowy post! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń