#39 dresslily haul

14:37 chillout 27 Comments



Ostatnio moja aktywność na blogu meega spadła. W porównaniu do tego co było - mniej tutaj jestem, mniej komentuję i mniej tutaj wrzucam. Na pewno jest to związane z tym, że za niedługo matura, a to z brakiem czasu. Mimo, że zdjęcia mam porobione to jakoś zawsze brakuje mi motywacji żeby to poprzerabiać i dodać jakiegoś posta. Nie mówię, że się poprawię, bo wiem że tak nie będzie (przynajmniej do czasu dopóki nauka w liceum mi się nie skończy), ale tak czy tak bloga nie chcę za bardzo zaniedbywać.

Jakiś czas temu dostałam paczkę ze strony DRESSLILY . Na początku do strony byłam mega sceptycznie nastawiona, po tym, że czekałam na poprzednią paczkę ponad miesiąc, a nawet półtorej. Tak czy tak jakość ubrań i nie tylko jest świetna i tą paczką jestem wręcz zachwycona. 
PS. dalej nie dostałam kurtki z poprzedniego zamówienia!!




PĘDZELKI DO PAZNOKCI - KLIK

- pędzelków jest na prawdę duużo bo prawie 20
- nie używałam jeszcze ale na pewno zrobię to nie raz
- strzał w dziesiątkę + nie wielka cena



GUMA DO SKÓREK - KLIK

- ma na celu zabezpieczyć nasze skórki podczas malowania, a gdy je pobrudzimy zdejmujemy gumę i są one czyste
- must have dla każdej manikiurzystki! 







KORONKOWY TOP - KLIK

- jest prześliczny chociaż krótki (tył ma dłuższy)
- jest na gumce dlatego jest rozciągliwy i nie ma problemu z rozmiarem
- na lato idealny!






MINI BLENDER - KLIK

- jest po prostu cudowny, szukałam czegoś takiego od dawna
- były też w kolorze zielonym
- teraz mogę sobie przygotowywać koktajle i smoothies jakie tylko chce
- ważne żeby nie wrzucać za dużych kawałków owoców bo się zacina

+ łatwy przepis na przepyszny koktajl bananowy
składniki : mleko & banan


1. Banana oczywiście obieramy i kroimy w małe kawałeczki. Najlepiej w plasterki a to potem na 4 części. Na jedną porcję wystarczy ok połowa szklanki mleka.



2. Wszystko wrzucamy do naszego mini blendera i czekamy aż się dokładnie zmiksuje. Z tego co czytałam, niektórzy dodają też ekstrakt waniliowy i cukier, jednak ja tego nie wypróbowywałam. 



3. Gotowe!

Piszcie jak podobają Wam się rzeczy które zamówiłam! Proszę też o klikanie w linki - nic Wam nie szkodzi a mi tylko pomoże:)

27 komentarzy:

  1. Super zdjęcia - Jak zawsze <3


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym mini blenderze, koniecznie muszę go kupić! Jest poręczny i nie ma przy nim dużo mycia, nigdy nie mam siły na czyszczenie takiego dużego ze szklanym pojemnikiem, tym bardziej, że zazwyczaj robię koktajle tylko dla siebie :)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  4. O mini blender to cos czego mi trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest cudowna. Śliczny kolor, a na dodatek koronka. Fakt, na lato idealna :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niezwykła :) prowadzisz mega interesującego bloga, każdy post robi na mnie ogromne wrażenie i widać postępy Twojej pracy, mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że top bardzo ładny, sliczny ma kolor:)
    Tak to jest, że statystyki czasem spadają, a największa jest właśnie systematyczność. Myślę, że wkrótce wszystko wróci ci do normy:)

    Miłego wieczoru !
    U mnie urodzinowe ROZDANIE :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * największa = najważniejsza :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Super bluzeczka :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sądziłam, że są tam nawet blendery :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny topik uwielbiam takie krótkie bluzeczki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się top, ma fajny kolor :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowy top świetnie na tobie wygląda.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś! :) Ten top jest ładny. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości! Koktajl wygląda bardzo smakowicie! :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor bluzki :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze świetnie. Bardzo ładne zdjecia! Blog powala na łopatki. Jest u Ciebie coś innego niż na innych blogach, dlatego jestem tu już kolejny raz, już tak szybko nie uciekne;) Perfecto! http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog ;)
    Zazdroszczę blendera wydaję się bardzo fajny.
    Najbardziej podoba mi się top bo to dokładnie taki mój styl <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas :
    http://fithorsesgimnsaticcatsport.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybrałaś świetne rzeczy ;*
    kliknełam w pare linków
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super haul! Ta guma do skórek bardzo mnie ciekawi ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam wrzucać jeszcze do koktajlu toffi i masło orzechowe mniam *.*
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny top koronkowy. Muszę wypróbować przepis na koktajl.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten crop top jest śliczny ;) Muszę chyba w taki zainwestować na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna na koronkowa bluzeczka ale nie w moim kolorku niestety <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rzeczy!
    Ja się właśnie chwaliłam licznymi pędzlami z innego "chińskiego sklepu". Chyba wpadnę w nałóg. :-)

    OdpowiedzUsuń