#26 hybrid nails

20:51 chillout 46 Comments


Już w sumie dawno temu na blogu pisałam, że pojawi się post o paznokciach hybrydowych. Długo zbierałam się do niego i nigdy jakoś nie miałam czasu, żeby go zrobić, a zawsze jak robiłam paznokcie to zapominałam o tym, żeby porobić zdjęcia i napisać coś na ten temat dla Was. Ale wreszcie zebrałam się w garść i znalazłam chwilę. 
Hybrydy w ostatnim czasie stały się mega popularne i jak można zauważyć połowa kobiet takie też 'nosi'. 

plusy: 
+ efekt utrzymuje się na długo
+ szybkie schnięcie lakieru pod lampą UV
+ pomaga przy zapuszczaniu paznokci
+ duże możliwości jeśli chodzi o zdobienia, wybór kolorów itp.

minusy:
- drogie lakiery, lampa itp.
- niszczenie się płytki paznokcia przy dłuższym stosowaniu hybryd
- przy złym przygotowaniu płytki odpadanie hybrydy
------------------------------------------------------------------------------------------
jak zrobić paznokcie hybrydowe?



Oczywiście nie obejdzie się bez lampy UV. Gra ona tutaj najważniejszą rolę, bo dzięki niej nasz lakier ulegnie utwardzeniu. Oprócz tego będziemy też potrzebować lakierów (w tym bazy i top coat'u), cleanera, wacików bezpyłowych,a także narzędzi do odsuwania skórek.

1. Zaczynamy od odsunięcia skórek.

2. Na wacik nalewamy troszkę cleanera, którym przecieramy płytkę paznokci. Ma to służyć odtłuszczeniu jej, dzięki czemu lakier będzie się dobrze trzymał, dlatego o tym kroku nie można zapomnieć!!

3. Nakładamy cienką warstwę bazy na płytkę i utwardzamy pod lampą przez 60 lub 120 sekund (w zależności od mocy lampy, ja robię to przez 60 sekund przy mocy 36W).


4. Następnie nakładamy cienką warstwę lakieru hybrydowego i utwardzamy przed 30/60sec. Najlepiej jest nakładać cienką warstwę, żeby wszystko dobrze się utwardziło, ale też aby lakier nie rozlewał nam się.
Ja w tym przypadku użyłam dwóch lakierów firmy SILCARE - szarego i lekko brzoskwiniowego.




5. Po utwardzeniu pierwszej warstwy lakieru, nakładamy drugą i również ją utwardzamy.
6. Na utwardzony lakier nakładamy cienką warstwę top coat'u, który doda paznokciom połysku. Tak jak bazę utwardzamy przez 60/120 sec.

7. Całość przecieramy dokładnie cleanerem, gdyż na lakierze zostaje tzw. warstwa dyspresyjna. Jest ona lepka, dlatego musimy się jej pozbyć, a cleaner najlepiej się w tym sprawdza. Są też wersje topów, których nie trzeba przemywać, więc również zwracajcie na to uwagę.

A tak prezentują się moje hybrydy: 



Piszcie w komentarzach co sądzicie o hybrydach i czy same je sobie robicie :) 
Jak oceniacie efekty mojej pracy?

46 komentarzy:

  1. Sliczne są te paznokcie. Sama chciałabym kiedyś spróbować hybryd na swoich, lecz na pewno nie kupię lampy... Raczej pójdę do manicureżystki :D
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki!

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądają aż sama bym takie chciała :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ci wyszły. Zawsze chciałam mieć żelowe/hybrydowe, ale one strasznie niszczą paznokcie. Bardzo ładne kolory wybrałas, bardzo podobaja mi się te paznokcie : ) !

    Gorąco pozdrawiam ! MÓJ BLOG - serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszły. Ja w sumie miałam hybrydy raz i byłam bardzo zadowolona.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam hybrydy, nie wyobrażam sobie bez nich zycia. Moje paznokcie są dosyć kruche i często się łamią a z hybrydami mogę je zapuszczać, albo co lepsze przedłużać. Często używam harda z semilac. Chociaż ostatnio przeszłam na żele i mam je już ok. 3 tygodnie i nadal się trzymają, a były to najtańsze w drogerii ok. 10 zł. Byłam w szoku jeśli chodzi o cenę. I bałam się, że to jakiś bubel. ale póki co jest ok. Jeśli nie boisz się to polecam zamawianie z chin - chińskich marek. Nie podróbki, ale ich marki. Na FB są grupy i dziewczyny dają recenzję, bo wiadomo w ciemno wiele boi się kupować. I są serio dobre :) I mega tanie.

    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, a paznokcie prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam nożyk do skórek :D w sumie ja nie robię takich paznokci, ale moje dwie koleżanki robią :) Naprawdę super post w łożyłaś w niego wiele pracy i serca i to widać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybrydy to na pewno świetne rozwiązanie, ale u mnie się nie sprawdzają, bo nie mam ich na czym zrobić przez to, że obgryzam paznokcie, ale na studniówkę robię przedłużanie żelowe i myślę, że przy takiej opcji pozostanę :). Śliczne masz te pazurki, dobór kolorów mi się bardzo podoba <3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała umieć sama sobie zrobić hybrydy, ale jak na razie nie mam sprzętu :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam lampy, a szkoda bo pewnie bardziej opłaca zrobić soie w domu, niż w salonie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne paznokcie :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez nosze hybrydę i od jakiegoś czasu nie wyobrażam sobie ich nie mieć, ze względu na słaby stan moich paznokci. Twoje są mega, bardzo mi się spodobał efekt końcowy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, przepięknie Ci to wyszło <3 Sama kiedyś chciałabym spróbować hybryd, jednak na razie chce trochę zadbać o moje paznokcie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. To, że hybrydy niszczą paznokcie to mit. Nie niszcza wcale mocniej niż zwykłe lakiery, gdy są dobrze nakładane i zdejmowane :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne hybrydy :) Ja jeszcze używam primer (zwiększa przyczepność lakieru czy coś takiego) :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyszły te Twoje pazurki:)
    ja też czasami maluje paznokcie hybrydami:) rzeczywiście plus jest taki że długo się utrzymuje:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam miesiąc temu robione hybrydy po raz pierwszy. Efekt był cudowny, ale długotrwałość procesu nakładaniaa poszczególnych warstw oraz czasochłonne zmywanie skutecznie mnie zniechęcają.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie mam na paznokciach hybrydy, ale nie robię ich sama, tylko chodzę do przyjaciółki. Lubię paznokcie hybrydowe, bo wiem, że nie odpryśnie mi lakier po kilku dniach :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji robić sobie hybryd. Ale bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękne paznokcie :) odkąd zaczęłam używać hybryd przepadłam całkowicie :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne pazurki, hybrydy najlepsze :)
    obserwuje! www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nigdy nie mialam hybryd. póki co stosuje lakiery z golden rose na paznokcie te z serii ice chic i sa swiecace jak hybrydy...ale chyba zaczne serio sie zastanawiac nad hybrydami bo co 2-3 dni malowanie paznokci mnie meczy!


    http://alexwberry.blogspot.com/ - przepis na zielone smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam hybryd od sierpnia i tak pięknych paznokci, jakie mam teraz, nie miałam nigdy! :) i myślę, że cena jest adekwatna do jakości

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie fajnie taki post poczytać zwłaszcza gdy zaczynam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie zamówiłam swój zestaw startowy z Semilac i czekam aż przyjdzie, więc post bardzo przydatny :)
    Piękne kolorki!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie hybrydy są super!Sama ich nie robię-nie umiem więc chodze do kosmetyczki ale w twoim wykonaniu są super !:-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Stunning post! So interesting!
    Very beautiful manicure!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam hybrydy :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie www.cel50mniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny post miło mi się czytało zwłaszcza,że za niedługo ide na paznokcie do koleżanki tylko,że ja robię żelowe <3
    Kochana zapraszam w wolnej chwili do mnie na nowy post:)
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. przydatny post :) dzięki!! :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Pzy moich łamliwych paznokciach, hybrydy to bardzo dobry sposób na utrzymacie pewnej długości :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nosze tylko hybrydy prawie od roku non stop i płytka paznokcia nie zniszczyła mi się wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie jestem przekonana co do hybryd ;) miałam, nosiłam ale doszłam do wniosku że jednak nie będę niszczyć płytki paznokcia która i tak już w moim przypadku jest słaba.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy jeszcze nie nosiłam hybryd :) Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zamówiłam niedawno zestaw i czekam aż przyjdzie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam hybrydy! Robi mi je siostra i są super, uwielbiam w nich to że się nie zdzierają tak łatwo jak zwykły lakier! :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. miałam raz hybrydy i zniszczyły mi paznokcie więc na razie sobie daruję i stawiam na pielęgnację i lakiery:)
    ale mam zamiar w przyszłości kupić taki zestaw
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hybrydy wyglądają nieziemsko, to prawda... :) Ale miałam je raz, a potem moje paznokcie były w opłakanym stanie. Myślę jednak, że to też zależy od tego, jak mocne ma ktoś paznokcie itd.
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Od dawna przymierzam się do zakupu wszystkich potrzebnych akcesoriów, koszt zrobienia paznokci hybrydowych u kosmetyczki jest dość duży. Raz robiła mi je koleżanka i byłam zachwycona! :)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    Magda - Serenity. Wanderlust. Marriage.
    http://swm-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja od jakiegoś czasu robię sobie hybrydę i jestem bardzo zadowolona. Nie trzeba się przejmować, że lakier odprysnie. Zapraszam do mnie 💋

    OdpowiedzUsuń