30 day ab & squat challenge

16:46 chillout 17 Comments



Challenge z przysiadami zakończony jak najbardziej z sukcesem! Czytając różne opinie na ten temat dla niektórych było to nie lada wyzwanie, na drugi dzień męczyli się z zakwasami i narzekali. Ja przysiady robiłam seriami, głównie po 20 lub 10 przysiadów najczęściej wieczorem i efekt jest jak najbardziej zadowalający a zakwasów nie miałam ani razu. Fakt, czasem czułam mięśnie, ale nie tak, żeby droga po schodach była dla mnie udręką.






Co do efektów, bo chyba każdego najbardziej to interesuje: pupa się na prawdę ujędrniła i podniosła. Czytałam też, że można zrzucić kilka cm w udach, jednak tego nie sprawdzałam więc o tym Wam nic nie powiem. Wyzwanie każdemu polecam i zapraszam do wzięcia udziału ze mną w następnym:)

Żeby nie zaniedbywać się i żeby efekty nie poszły na marne, nie zaprzestaję robienia przysiadów, a do tego dorzucam coś jeszcze - ćwiczenia na brzuch. 

JAK ROBIĆ POSZCZEGÓLNE ĆWICZENIA?

sit ups



crunches

robimy tak samo jak ćwiczenie wcześniejsze, tylko nogi w kolanach muszą być uniesione i ugięte pod kątem 90°

squats


Tradycyjnie - jeśli ktoś jest zainteresowany wspólnymi ćwiczeniami, piszemy w komentarzu "biorę udział" ,plan wstawiamy na swojego bloga i codziennie wykreślamy jeden dzień. 
Skończmy wreszcie z wiecznymi wymówkami typu "zacznę ćwiczyć, ale za miesiąc, zacznę dietę ale od poniedziałku"! Pora wstać z fotela i wziąć się za siebie, a kompleksy odejdą w niepamięć.


A może robiliście już takie wyzwanie? Jakie były efekty?

------------------------------------------------------------------------------

+wreszcie przyszła do mnie torba z SAMMYDRESS






--> KLIK <--

- wydaje się być porządna
- jest identyczna jak na zdjęciu
- typowy shopper bag, bardzo mi się podoba, bo jest zwykły prosty


17 komentarzy:

  1. Świetnie, że ćwiczenia pomogły i dały efekt :)
    Ja kiedy robiłam przysiady najbardziej zobaczyłam postęp w kondycji! Mimo tego, że wykonanie tych ćwiczeń zajmowało mi góra 5 minut to bieganie, wchodzenie po schodach, długie spacery nie sprawiały mi ani trochę problemu. Przed wyzwaniem nie mogłam biec dłużej niż kilkaset metrów i 5 minut, a po zaczęłam biegać około 10 km co kilka dni i nie sprawiało mi to problemów :)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ja dawno nie ćwiczyłąm, wiec robię znów ćwiczenia i również robiąc niewiele moja pupa zaczęła wyglądać nieźle i to na tyle nieźle, że otrzymywałam wiele komplementów, i to od dziewczyn, pytających, co ćwiczę :D Więc zachęcam wszystkich, i trzymam kciuki za wytrwałosć!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, regularne ćwiczenia zawsze dają spore efekty!
    Masz rację, muszę w końcu ruszyć się i zacząć ćwiczyć. Wkleję ten obrazek w pasku bocznym mojego bloga i mam nadzieję, że mobilizacji mi nie zabraknie, tym bardziej, że fajnie byłby mieć bardziej sportową sylwetkę.
    Co do torebki - takie proste bardzo mi się podobają, świetny wybór :)
    Miłego dnia kobiet! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że ćwiczenia dały efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świetny, cudna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje za wytrwałość, efekt taki że się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat właśnie jestem w trakcie 30 dniowego wyzwania z przysiadami :). Świetna torebka! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś ćwiczyłam przysiady z mel b około miesiąc i efekty były ;) Niestety zrobiłam sobie małą przerwę która trwa już rok, ale zamierzam do tego wrócić :)
    Gratuluję wytrwałości :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam przez msc 6/7 dni w tygodniu ćwiczenia na pośladki. Dało to duży efekt, ale bardzo wymęczyłam moje mięśnie i trzeba było się przerzucić na inną część ciała bo nie dało to rady.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przysiady to świetna sprawa. Ja bardzo lubię ćwiczyć i nie wyobrażam sobie dnia bez wysiłku fizycznego. Zapraszam do mnie. ♥
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Okay. Koniec narzekania. Biorę się za siebie. Nie chcę robić przysiadów, ale jakiś trening Ewy Chodakowskiej na pewno zrobię. Świetnie, że wytrwałaś!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ćwiczę codziennie na siłowni i popieram bardzo fit styl! Miło się patrzy jak coraz więcej osób zaczyna dbać o siebie i motywuje do tego innych!


    Zapraszam serdecznie do mnie i jeśli blog się podoba zaobserwuj!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/recenzja-pynnych-pomadek-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, kiedy ja ostatnio ćwiczyłam. Super, że zauważyłaś efekt,a torebka śliczna
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przysiady to jedne z moich ulubionych ćwiczeń! Wow efekty są świetne :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Robiłam ten challenge z przysiadami, efekty widać! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pupa po ćwiczeniach u mnie o niebo jędrniejsza :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń