#27 good taste: fishnet tights

22:01 chillout 35 Comments


Z racji tego, że na blogu coraz więcej się dzieje, coraz więcej Was tutaj jest i na dodatek komuś chce się czytać moje wypociny i oglądać moje zdjęcia postanowiłam wprowadzić tutaj coś nowego. Będzie to taka seria "(not) good taste". Możecie się domyślać o co będzie w niej chodzić, ale postaram się Wam to przybliżyć!
Jak wiadomo mój blog jest związany głównie z modą i każdy z nas lubi wiedzieć co się teraz nosi, co jest w modzie i co jest "good taste" albo też i nie. Dlatego też w tej serii będę Wam takie rzeczy pokazywać i pisać co o tym sądzę. Znajdą się też na pewno liczne inspiracje, dotyczące danej rzeczy! Mam nadzieję, że ta seria przypadnie Wam do gustu i będziecie chcieli więcej. Ale nie przedłużając tematu przejdźmy do sedna sprawy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W ostatnim czasie powróciła do nas moda z dawnych lat, dlatego też coraz częściej możemy spotkać się z kabaretkami. Są one dosyć kontrowersyjne i jeśli źle dobierzemy ubrania możemy wyglądać zbyt odważnie, dlatego też powinniśmy na to uważać. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka propozycji co ubrać do kabaretek, żeby nie wyglądało to ani kiczowato ani (co najważniejsze) wulgarnie.

kabaretki w formie skarpetek

To rozwiązanie najlepiej pasuje do krótszych spodni lub z podwiniętymi nogawkami.
Skarpetki świetnie wyglądają z każdym rodzajem butów, szczególnie z adidasami i czółenkami 


kabaretki + ripped jeans

Spodnie z dziurami skomponowane z kabaretkami wyglądają na pewno modnie ale i seksownie. Fakt, że jeśli jest zimno nie jest to do końca dobre rozwiązanie, bo kabaretki przed chłodem nas niestety nie uchronią.


kabaretki w połączeniu z jeansami i crop top'em

Na pewno świetnie będzie to wyglądać, jeśli kabaretki będą zauważalne nad spodniami, a do tego ubierzemy crop top. Wysoko zaciągnięte na brzuch rajstopy są dla trochę odważniejszych osób, ale prezentują się świetnie!


Jak dla mnie trend kabaretek jest jak najbardziej na TAK. Mam nadzieję, że szybko nie wyjdzie z mody, bo wygląda to na prawdę efektownie. Najbardziej podoba mi się jednak połączenie kabaretek ze spodniami z dziurami - nie jest to zbyt odważne, a tym bardziej wulgarne. Sama na pewno skorzystam z tych inspiracji. Muszę też wspomnieć, że kabaretki istnieją też w innych kolorach np. czerwone, jednak najbardziej popularnymi są czarne.
 A Wy jak uważacie, czy wygląda to dobrze czy absolutnie powinno wyjść z mody?
Piszcie czy podoba wam się pomysł na taką serię:?)

35 komentarzy:

  1. Też o tym pisałam! ale nie tak obszernie jak Ty :)
    świetny post!
    zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kabaretek ogólnie jakoś nigdy nie lubiłam,ale coraz bardziej przemawiają do mnie spodnie z dziurami + kabaretki. Może kiedyś się na to skuszę :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś laaaaata temu nosiłam kabaretki jak były modne :) Chętnie je kupię ponownie, tylko nie wiem gdzie ja je znajdę w Irlandii bo ta moda jeszcze nie weszła :( ZOstał mi chyba tylko internet :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! Thank you :D

    https://youtu.be/K1rf_r6lLDs

    OdpowiedzUsuń
  5. Kabaretki potrafią wyglądać naprawdę dobrze, ale do mnie by nie pasowały. Super pomysł na serię:)
    Mam pytanie ; dlaczego skoro jesteś polką masz angielską nazwę bloga, tytuły postów, nazwy gadżetów?
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam duży sentyment do języka angielskiego, wręcz go uwielbiam i kiedyś chciałabym go perfekcyjnie umieć. Jeśli chodzi o nazwę bloga to nie lubię mieć czegoś oczywistego o czym każdy się domyśli i od razu będzie znał znaczenie, lepiej zmusić go trochę do myślenia i poszperania, a dodatkowo nazwa musi jakoś fajnie, oryginalnie wyglądać.

      Usuń
  6. Ogólnie to kabaretki mi się podobają, ale wiadomo wszystko z umiarem tym bardziej,że są dość kontrowersyjne.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta moda. Chyba zakupię kabaretki, w końcu nie są to bardzo drogie rzeczy. Muszę z nimi koniecznie pokombinować :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te rzeczy :)
    Ładne są te kabaretki chociaż nie pasowały by mi :)
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł!
    Mi się podobają wszystkie z tych trzech (zwłaszcza ostatni). Sama bym nosiła, ale w szkole nie wolno mieć jeansów z dziurami...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś były modne, a tu proszę znów powracają :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna seria! Zauważyłam właśnie, że kabaretki stałe się modne, ale jak na razie nie zamierzam ich nosić.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba w podstawówce nosiłam skarpetki kabaretkowe :D Chyba czas do nich wrócic

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba najbardziej spodobały mi się jako skarpetki ;)
    Fajny pomysł na serię
    Obserwuję ;)
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie to wygląda. Trochę nie mój styl, ale kto wie, może czas zaszaleć

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  17. great post. So good selection. I like it.
    I'm first time on your blog and I love it.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny post! Osobiście uwielbiam kabaretki i dobierać je do różnych części garderoby, ale nigdy nie spotkałam się z formą skarpetek a dzięki Tobie mam pomysł na nowy ootd!
    http://ixvqc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post :)
    Z przyjemnością zaobserwuje :)
    I byłabym wdzięczna za to samo
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi akurat te kabaretki się podobają ;)
    Ogólnie ciekawy post :D

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem ciekawy temat. Jak dla mnie kabaretki są lekko kiczowate i nie zdecydowalabym się na ich zakup ;)
    www.wgwiazdki.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda ślicznie ale jednak najładniej gdy są spodnie z dziurami np. na kolanach i pod spodem są kabaretki
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie spodziewałam się powrotu kabaretek do mody :) ogólnie jestem na tak, aczkolwiek nie podobają mi się wystające powyżej pasa spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja raczej nie przekonam się do tego trendu ale na innych podoba mi sie bardzo.
    Obserwuje i zapraszam do mnie;
    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. akurat mam na sobie kabaretki ;p ciesze się, że moda na nie powróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że wprowadzasz takie urozmaicenia na bloga! Też bardzo podoba mi się połączenie kabaretek z dziurawymi spodniami, świetnie to wygląda, chociaż w ogóle dobrze się prezentują. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  28. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się te kabaretki nad sodniami nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się niestety tylko na kimś ; o ja wyglądam w tym jak szynka ;)))

    http://przymierzakwm.blogspot.com/2017/01/hello-everybody.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się bardzo podoba ten trend.
    W internetach możemy się już z nimi wszędzie spotkać!
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie kabaretki nie do końca przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jako dziecko je nosiłam (#beka), ale teraz raczej nie są w mom stylu i myslę, że nie odwazyłabym się ich nosić nad spodniami i do crop topu, ale za to do butów czy z ripped spodniami czemu nie ;)
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ten trend :D Jest odważny ale i kobiecy. No i rzeczywiście można je skomponować na wiele sposobów ^^
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń