#34 plant a dream

12:48 chillout 13 Comments


Zima dobiega końca. Nareszcie! Dnie powoli stają się coraz dłuższe, przynajmniej na zewnątrz o godzinie 17 jest już jasno. Tak czy tak wiatr, który szaleje za oknem nie pozwala mi codziennie nosić cienkich kurtek, koszulek, nad czym najbardziej ubolewam. W zimie nie lubię między innymi tego, że jak chcę wyjść nawet do głupiego sklepu to muszę na siebie wkładać 100 warstw i dopiero potem iść tam gdzie mam iść, a mimo to jest mi wciąż zimno. Tak czy tak wiosna ma również swoje mankamenty. Za dobra pogoda nie sprzyja znowu mojej nauce, chyba każdy woli wyjść na dwór niż ślęczeć nad książkami. Całe szczęście ten rok szkolny będzie dla mnie krótki, zostały mi ostatnie 2 miesiące nauki, matura i wolność, tak długo wyczekiwana. Co prawda to tylko 4 miesiące wolnego, ale zawsze coś. Zapowiadają się jednak pracowicie.
Wracając do postu - dzisiaj przychodzę do was z stylizacją. Zauważyłam, że jest to jeden z najchętniej oglądanych przez was postów, a tak jak haule, bardzo je lubię, o czym zresztą pisałam wam ostatnio. 



Kto ze mną jest od dłuższego czasu, powinien wiedzieć skąd jest kurtka. Upolowałam ją jeszcze na wyprzedażach w stradivariusie. Mega mi się spodobała szczególnie przez to futerko, które nie dość że jest modne to też wygląda super. Do tego moja ukochana koszulka z pull&bear z motywem kaktusów, które wręcz kocham.









kurtka-stradivarius / t-shirt-pull&bear / spodnie-h&m / buty-nike

13 komentarzy:

  1. Niezbyt lubię kolor brązowy na ubraniach, jednak print mi się podoba :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah a ja nawet lubię ubierać się na cebulkę i ogólnie zimę i minusowe temperatury hah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi se stylizacja a kurtka mnie niezaprzeczalnie zauroczyła :O

    http://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz , świetna kurtka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dżinsowe kurtki są super, a te oversize jeszcze bardziej ! :D

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka jest super ale mi najbardziej podobaja się spodnie :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do stylizacji się nie wypowiem, bo nie znam się na tym :)
    Jednak przyjemnie się czyta, więc polecę post znajomym :)
    3maj tak dalej :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka jest genialna, szczególnie jej kolor bardzo mi się podoba. :D
    Kiedyś miałam taką kurteczkę, ale nie przepadałam za nią :(
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń