#31 sammydress & rosewholesale haul

18:17 chillout 46 Comments




Jak pisałam Wam wcześniej oprócz Zaful nawiązałam ostatnio współpracę z rosewholesalesammydress, a także z dresslily. Z pierwszych dwóch stron paczki już do mnie doszły, dlatego chciałam Wam pokazać rzeczy, które sobie zamówiłam. Paczki w sumie nie szły aż tak długo, bo około 3 tygodni. Jestem jedynie zaskoczona ile idzie paczka z ostatniej strony, czyli dresslily - została dopiero wysłana, czyli miesiąc później po tym, jak ją zamówiłam. Liczyłam na nią jednak najbardziej, bo szczerze asortyment tam był najlepszy i rzeczy wydawały się być najładniejsze. Z dwóch wcześniejszych stronek udało mi się wygrzebać coś w miarę fajnego, jednak część rzeczy nie jest w ogóle w moim guście.
------------------------------------------------------------------------------------------
ZAMÓWIENIE Z ROSEWHOLESALE





BLUZA - KLIK

- trochę mija się z tym jak wygląda na zdjęciu, bo dół wygląda bardziej na oberwany a w rzeczywistości nie
- gdyby była trochę dłuższa to byłoby super, ale oprócz tego bardzo mi się podoba




KOSZULKA - KLIK

- największy fail całego zamówienia, bluzka totalnie inna niż na zdjęciu, sami zobaczcie klikając w link
- mnie się cholernie, ma beznadziejny materiał, nawet jej nie prasowałam, bo wątpię, że ją kiedyś ubiorę




SPODENKI - KLIK

- są prześliczne, tylko trochę małe na mnie, ale mam wielką nadzieję, że się rozciągną (albo ja się skurczę)
- spodenki przyszły uszkodzone, jak widzicie na lewej nogawce są urwane, wątpię, że taki efekt miał być, ale na pewno to zszyję i będę nosić
------------------------------------------------------------------------------------------
ZAMÓWIENIE Z SAMMYDRESS


SPODNIE - KLIK

- wygodne, idealnie trafiłam z rozmiarem
- dziurka na guzik nie była przecięta
- spodnie farbują nogi, co jest najgorsze




CARDIGAN - KLIK

- jest gruby, prześliczny i mega wygodny
- wadą jest rozmiar, na stronie jest tylko onesize, a dla mnie, czyli osoby noszącej rozmiar S, niestety trochę za duży



OZDOBY DO PAZNOKCI - KLIK

- nie wypróbowywałam ich, ale wyglądają świetnie
- mają super opakowanie, bo każdy "otworek" z diamencikami ma swoje osobne otwarcie




SONDY DO PAZNOKCI - KLIK

- mają śliczne kolorki, różne grubości końcówek
- jeszcze nie testowałam, ale na pewno skorzystam niejednokrotnie

Piszcie w komentarzach co sądzicie :))

46 komentarzy:

  1. Ta szara bluza jest naprawdę fajna! Co do farbowania spodni to wydaje mi się, że po kilku praniach powinno to ustąpić. A koszulka naprawdę w rzeczywistości wygląda gorzej niż na zdjęciach ze sklepu :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się wydaję, że po paru praniach już nie będą farbować. Twój Haul jest świetny , szczególnie podobają mi się spodenki i myślę, że idealnie na Tobie leżą, nie widać że są ciut z małe :) Bluza też jest świetna :) Poklikałam :*

      Usuń
  2. Spodenki bardzo mi się podobają, sama chciałam je zamówić, jednak stwierdziłam, że jeszcze z tym trochę poczekam :D Jeżeli chodzi o czarne spodnie, to też bardzo mi się podobają, sama długo takich szukałam... :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki mam identyczne :)
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czarne spodnie podobają mi się najbardziej. Szkoda, że farbują nogi ;/ Ozdoby do paznokci super!! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś! :) Spodenki super.
    Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótkie spodenki wyglądają czadowo!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow spodenki wyglądają na Tobie BOSKO!! Masz figurę jak modelka :*
    A co do Twojego komentarza pod moim wpisem, to wiem, że bardzo dużo par poznało się właśnie dzięki portalom randkowym :D hehe
    przykładowo:
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. nie spotkałam sie na szczęście z tym że spodnie farbują nogi;O ale spodenki wyglądaja świetnie ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie farbujące nogi, fatalnie... Masz rację bluzka wygląda okropnie! Jak za mała bluzka na wf przeszyta sznurkami :/ Najbardziej podoba mi się sweter i kardigan :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki wyglądają najlepiej. Crop topowa biala koszula myślę, że jednak ma coś w sobie, choć materiał mógłby byc lepszy :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że spodnie ci farbują. To rzeczywiście musi być najgorsze. Spodenki jak dla mnie zbyt krótkie i zbyt dużo dodatków. Ta bluzka do pępka nie podoba mi się, rzeczywiście wygląda źle:( ale ta pierwsza bluza fajna :)
    Zapraszam do mnie: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te długie spodnie i koraliki do paznokci to moi ulubieńcy ;) Sondy też świetne ;) Ja mam jedną z ezebry i jakoś rzadko po nią sięgam :D Na razie czaję się na jakiś precyzyjny pędzelek do zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny sweterek :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sweterek.Pozdrawiam :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten sam sweter! U mnei też w jeansach nie była przecięta dziura :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spodenki, też planuje zakupić podobne,
    zapraszam do siebie
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. spodenki i spodnie robią furore :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szara bluza i spodnie naprawdę mi się podobają :D Czekam aż wypróbujesz rzeczy do paznokci :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te krótkie spodenki są rewelacyjne. Muszę takie sobie kupić na lato. :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  20. Po swoich przezyciach z firma dresslily nikomu jej nie polecam zawarlam z nimi wspolprace i mega tego zaluje ponad trzy miesiace temu zlozylam zamowienie i do tej pory nie dostalam wiekszosci rzeczy z czego reszta przyszla w tak masakrycznym stanie ze ush :/ Zglaszalam to do nich ale dostalam odpowiedz ze to nie jest ich wina dlatego no coz mam nadzieje ze twoje zamowienie przyjdzie dobre jakosciowo! <3
    Uwielbiam takie rzeczy do paznokci bo gdy sobie przedluzam czesto wrzucam mase takich krysztalkow na nie, haha! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post. Jednak najbardziej podobają mi się spodenki, są świetne. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna bluza! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie wiązane bluzki, szkoda że z nią nie wyszło. Tak samo te spodnie, które farbują nogi. Trudno cokolwiek z nimi poradzić. Bluza z różą, sweter i spodenki - zakochałam się ♥ Wyglądają na Tobie super! I jeszcze jedno - świetny design bloga!

    Zapraszam do mnie - pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. te spodenki są świetne

    magdawiglusz.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza bluza moim zdaniem lepiej, że nie jest oberwana. Taka zszyta o wiele lepiej wygląda.
    Bluzeczka nie wygląda tak zupełnie inaczej jak na stronie. Ale materiał widać, że strasznie tandetny.
    Spodenki są natomiast prześliczne! Szkoda, że za małe i lekko uszkodzone :/
    Spodnie wyglądają dobrze. Szkoda, że jednak totalny niewypał.
    Sweterek jest przecudowny! ładnie wygląda taki duży :)
    No to paznokietki będą pięknie zrobione :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Te krótkie spodenki i szara bluza są cudowne, zakochałam się w nich :)

    Pozdrawiam.

    https://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawie wszystko z twojego zamówienia strasznie mi się podoba *.* Najlepsze spodenki :D Świeetny blog <3
    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post and great choices !
    xx

    http://lostin-thestatic.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam taki sam kardigan :)
    Ja ze stron, które na początku wymieniałaś najbardziej lubię Rosewholesale :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne rzeczy wybrałaś najbardziej podoba mi się bluza z kwiatkiem
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna bluza! iwiązana bluzeczka tylko szkoda że tak się mnie :)
    POzdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super szorty :)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szara bluza i spodenki wyglądają naprawdę świetnie i sama zastanawiam się nad ich zamówieniem..

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cardigan bardzo fajny :) Najlepsze moim zdaniem spodenki, i dopóki nie przeczytałam to nawet nie zwróciłam uwagi na tą lewą nogawkę :)
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tą bluzką to zrobili faila... Materiał do kitu. Natomiast podobają mi się krótkie spodenki. :)

    Masz bardzo fajnego bloga, dołączam do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Ania.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Też kiedyś miałam spodnie co farbowały nogi, to uciążliwe :/

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. great post! would you like to follow each other on gfc?
    let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ta szara bluza jest genialna, podoba mi się<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta biała koszulka to rzeczywiście jakiś bubel, skoda, że nie wygląda tak jak na zdjęciu w sklepie. Te spodenki wyglądają super, ale też szkoda, że przyszły z defektem :(
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądają te rzeczy. Szkoda, że nie wszystko było idelanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  41. Zasługujesz na sukces! :)
    rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy model kebaya

    OdpowiedzUsuń