#30 winter holiday

17:44 chillout 30 Comments


Niedziela. Ostatni dzień ferii. Czy tylko mi jest tak ciężko wrócić do szkoły?! Staram się myśleć optymistycznie, ale mimo to, po tej 2 tygodniowej przerwie ciężko będzie mi znowu przestawić się na "tryb nauki". Drugim faktem, który mnie przeraża jest 81 dni do matury. To tylko 2 miesiące i 22 dni do, w sumie tak ważnego egzaminu, a ja mam wrażenie że do tej pory niczego się nie nauczyłam i ciężko będzie mi ją zdać, ale co będzie to będzie i staram się tym wszystkim aż tak nie przejmować.


Nie ma co się dołować dalej, więc przywrócę trochę wspomnień z ferii. Całe szczęście w ramach odpoczynku udało mi się pojechać razem z moim chłopakiem do Zakopanego na 3 dni. Wypad na prawdę się udał, chociaż pierwszego dnia pogoda była wręcz okropna - nie przez deszcz, nie przez śnieg, ale przez zimno. Chyba każdy z nas ma już dość tych minusowych temperatur.


Drugiego dnia pobytu wybraliśmy się więc na termy, ale żeby nie było tak nudno - na Słowację. Chyba każdy kojarzy aquapark Tatralandię. W lecie słynie z masy zjeżdżalni i tłumów ludzi, jednak w zimie też można tam coś dla siebie znaleźć. Najciekawsza w tym wszystkim była droga, mimo że trochę straszna przez masę zakrętów, górek, urwisk itp., ale z niej będzie chyba najwięcej zdjęć bo widoki były cudowne. 





A Wy jak spędziliście ferie albo jak zamierzacie je spędzić? :) Piszcie w komentarzach!

30 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Ja niestety spędziłam ferie w domu.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ech... Dla mnie właśnie rozpoczęły się ferie, nie mam na razie szczególnych planów. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, zimowe zdjęcia! <3 Obserwuję i dziękuję za odwiedziny :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, takie piękne, zimowe :) Ja niestety nie mam ferii, skończyłam już szkołę i zaczęłam pracę. Jednak jestem obecnie na tygodniowym l4 więc trochę odpoczywam ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Mi ferie skończyły się 2 tyg. temu. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam w górach, mam nadzieję ze w przyszłym roku uda mi sie pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie się ferie kończą, u mnie się dopiero zaczęły.Niestety ja nie mam nadziei na wyjazd w góry. Może w przyszłym roku.

    Tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia! ja niestety zostałam we ferie w domu, dzisiaj byłam pierwszy dzień w szkole...

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia są cudowne, jejku! Ja właśnie zaczęłam ferie, za tydzień wyjeżdżam w to same miejsce, które jest na twoich zdjęciach :D
    Zapraszam na nowego posta
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Tyle śniegu, aż miło dla oka! :) U mnie w mieście tylko błoto :(

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. najpiękniejsze miejsce na ziemi! Ale ja preferuję lato!

    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne polskie góry :) Kocham te klimaty :)
    http://frankybronky.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ferie dopiero się rozpoczęły i choć zima na zdjęciach wygląda magicznie, to jednak uwielbiam lato, dlatego czekam na słońce i palmy :)
    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. O jacie zawsze chcialam do tatralandii. Magiczne zdjecia. I spokooojnie jeszcze zaden maturzysta jakiego znam nie zaczal sie serio uczyc

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowne widoki. No ja ferie spędziłam w domu, ale widzę, że ty się bardzo dobrze bawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia!fajnie ogląda się śnieg w ciepłym łóżeczku....pozdrawiam,
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, such a beautiful landscape :) nice post!

    do you want to follow each other on gfc? i follow you :)

    have a nice day!

    annashines.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Do Zakopca daleko nie masz. Przynajmniej się trochę dotleniłaś XD
    Powiem Ci, że mama mi kiedyś powiedziała, że matura to najłatwiejszy egzamin przez jaki przejdę w dorosłym życiu. Miała rację. Powodzenia!
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  19. Generalnie nie lubię zimy, jednak zimowe zdjęcia zawsze mają swój niepowtarzalny klimat o jaki cieżko w innych porach roku. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i racja.. nie przejmuj się maturą :* większość osób ma tak, że stresuje się na zapas, właściwie niepotrzebnie. Podejdz do egzaminu spokojnie tak aby stres nie pokrzyżował Ci zadnych planów i myśli :)

    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia śliczniutkie, ja też nie mogłam zniesc powrotu do szkoły :/
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia *o* powodzenia na maturze :)
    Zapraszam do mnie :) http://nyksx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne widoczki :)
    Trzymam kciuki za maturę
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. matura nie jest tak straszna, jak się wydaje :) - wiem z doświadczenia
    dobry post,
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie - dopiero zaczynam,
    miłego dnia i weny życzę :)
    https://szpilki-z-najki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne zdjęcia :) Mnie niestety ferie już nie dotyczą. Tylko praca, praca i praca ;) Zazdroszczę! A i nie bój się matury, nie taka straszna jak ją piszą :)

    Serenity. Wanderlust. Marriage.
    www.sewama.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie ferie się skończyły dwa tygodnie temu, więc już zdążyłam się przestawić na "tryb nauki". Trzymam kciuki za ciebie i mam nadzieję, że zdasz maturę.:D

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne zdjęcia. Jeszcze nie widziałam Zakopanego w śnieżnej scenerii. :)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń