#28 superstar shoes

21:45 chillout 47 Comments


Wiosna powoli się zbliża co oznacza, że pora zmieniać naszą szafę z zimowej na wiosenną. Dawno też na blogu nie było żadnej stylizacji, a że w ostatnim czasie pojawiło się u mnie kilka nowych ubrań to stwierdziłam, że coś wypadałoby tutaj wrzucić. 
W okolicach przyszłego tygodnia powinny też do mnie przyjść 3 paczki! Taak, oznacza to nowe współprace z rosewholesale, dresslily i sammydress, z czego mega się cieszę! W paczkach znajdują się nie tylko ubrania, więc mam nadzieję, że zamówienia wam się spodobają i będzie to coś nowego. Ale nie przedłużając przejdźmy do zdjęć.











kurtka - c&a / body - bershka / spodnie - bershka / buty - adidas

-------------------------------------------------------------------------------------------

+ ostatnio też doszła do mnie reszta paczki z zaful czyli w sumie jedna bluza
Jest ona baardzo cienka i ma strasznie ciasne rękawy, na początku myślałam, że się w nie nie wcisnę ale dałam radę:) u góry rękawki są już luźniejsze, jednak bluza tak czy tak jest bardzo wygodna. Plusem jest też to, że bluza ma kaptur! Ogólnie jest godna polecenia.




bluza - KLIK

47 komentarzy:

  1. Świetne buty ! Sama poluje na super stary ale na pewno nie białe ani czarne ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor butów! Uwielbiam taki delikatny róż <3
    Na dodatek bardzo podobają mi się spodnie!

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham superstary!♡ a Twoje są moim ulubionym kolorze :)
    Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze Buty :) ja mam całe białe :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super figurę! Ja z wymienianie garderoby jeszcze się nie spieszę bo wiecznie mi zimno.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka i buty są piękne!
    Cudowna stylizacja.
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. buty super, inne niż większość superstarów :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są przeurocze! A spodnie świetnie na tobie leżą :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosenne stylizację, już nie mogę się doczekać aż będzie ciepło! Bardzo podobają mi się Twoje buty i spodnie :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi te buty się nie spodobały i ogniotły całe stopy :(

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Superstary to już klasyki a różowe wyglądają uroczo :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio podobają mi się superstary, może dlatego, że są już wszędzie? Natomiast bluzę sama bym z chęcią kupiła, kocham szarości!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. W oczekiwaniu na wiosnę! Nie mogę się doczekać aż rzucę kurtkę zimową do szafy <3 Różowe superstarsy są piękne! Ogólnie bardzo ciekawy zestaw;)
    Bluza z zaful też całkiem ciekawa, ja nie przepadam za kapturami akurat więc to chyba byłby dla mnie jedyny minus.
    http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są cudne a patrząc na te pastelowe kolorki, nie mogę doczekać się wiosny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty bardzo podobają mi się, zaś wąskich rękawów nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zanim będzie wiosna to jeszcze kupa czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja. Buty z pastelowymi akcentami to zdecydowanie miła odmiana.
    Sama mam jedną parą superstarów, tyle że czarno-białych i chociaż na początku nie bardzo się lubiliśmy, teraz bardzo często chodzę w nich po szkole i tylko czekam aż zrobi się cieplej, żeby wyjść w nich na dwór. :D

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne butki :)
    Stylizacja super, ale ja pewnie założyłabym do tego czarną ramoneskę :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie świetne stylizacje wow**
    http://emptyystreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bluza jest śliczna, ale mogłaby być dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobieto, jakie Ty masz nogi długie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie, chociaż ja nie mam odwagi łączyć tyle dżinsu ze sobą w jednej stylizacji.

    http://pannawsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kliknełam w link :)
    masz śliczne nogi! i w ogóle figurę haha
    zmieniłam bym tylko kurtkę na inną, bo jak dla mnie troche te kolory jeansu się gryzą, np. na jakąś bomberke żeby powstał streatwear czy coś w tym stylu
    pozdrowionka! fajny post :) mega superstary!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj jakie piękne superstary. Widać Twoje w dobrym stanie- moje niestety już powoli umierają :( W pierwszej stylizacji zmieniłabym jedynie narzutkę z jasnej jeansowej na troszkę ciemniejszą aby pasowała do spodni lub dodała długi biało-szary pleciony kardigan ^^ Pozdrawiam cieplutko- iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne spodnie! Uwielbiam takie modele :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczna stylizacja! Buty są prześliczne, nie widziałam jeszcze u nikogo takich superstarów :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne superstary i stylizacja ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne superstary♥ Jestem ogólnie wielką fanką tych butów :D
    Bluza z zaful też jest cudowna <33
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja bym chciała, aby była już wiosna. Ładny outfit. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Te butki są śliczne :o A ta bluza jest taka ciekawa dośc i podoba mi się, moze daltego, że jest krótsza :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja! Uwielbiam pudrowy róż ! :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne te spodnie *.*
    Kolor butów śliczny :D
    Gratuluje współprac :))

    Obserwuje :D
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. rzeczy śliczne,ale to nie one zrobiły na mnie największe wrażenie tylko twoja sylwetka :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :D Lola0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy, buty superstar są o tyle fajne bo można je połączyć w sportowych oraz eleganckich zestawieniach.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna bluza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  38. Jedne z niewielu superstarów, które mi się podobają :) Ja już się nie mogę doczekać wiosny!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja! Bardzo podobają mi się te superstary :)

    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne buciki, cała stylizacja naprawdę mega i ładnych kolorkach- tak jak lubię :) masz rację, czas wymienić garderobę i zmienić z zimowej na wiosenną, w sumie jest u mnie jeszcze trochę śniegu, ale już w dzień dochodzi do 4 stopni na plusie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty są na prawdę fajne ale kolor jednak wybrała bym czarny :) chociaż różowy też niczego sobie.
    Pozdrawiam http://dominikakummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. super buty! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń