#14 stay tolerant

17:00 chillout 46 Comments


Dzisiejszy post będzie trochę inny niż pozostałe - będzie dotyczył tematu, który jest teraz bardzo na czasie, a mianowicie tolerancji. Pewnie nie każdy z was wie, że wczoraj, czyli dokładnie 16 listopada obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Tolerancji. Święto zostało uchwalone, ze względu na pogłębiające się problemy dotyczące. rasizmu, przemocy, dyskryminacji, które niestety są coraz częstszym zjawiskiem w dzisiejszych czasach. W sumie czasem sama zastanawiam się, dlaczego ten problem wciąż się pogłębia. Każdy z nas przecież jest inny, a kolor skóry, włosów czy oczu nie jest czymś, przez co możemy kogoś krytykować.




 W obecnych czasach mega popularnym 'problemem' stał się też homoseksualizm. Tak, dla wielu ludzi jest on problemem. Niektórzy nawet uważają, że jest to choroba, dlatego taką osobę najlepiej zaprowadzić do psychologa i problem zniknie. Ale przecież, homoseksualiści są takimi samymi ludźmi jak pozostali. KAŻDY z nas zasługuje na miłość, dlatego nie powinniśmy dyskryminować kogoś ze względu na to, jaką ma orientację seksualną, co wyznaje. 

A Wy, co sądzicie na ten temat? Jesteście tolerancyjni, czy niektóre zachowania wydają Wam się normalne? Piszcie w komentarzach Wasze opinie.

46 komentarzy:

  1. Mi nie przeszkadza jak ktoś jest homoseksualistą każdy jest inny ale nie lubię jak sie z tym obnoszą i całują po ulicach w taki sposób aby zwrócić na siebie uwagę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGodzę się tutaj z Jagódką, takie perwersyjne zachowanie jest nie ciekawe bynajmniej . Jak dla mnie szczególną uwagę wszyscy powinni zwrócić na bulling i hejt w sieci :( Jest to na prawdę przerażające co się dziej e:(

      Obserwuję Kochana :*
      http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

      Usuń
  2. Great post!
    I want tofollow you, do you want to follow me ;)!
    Bye, Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy temat poruszyłaś, ale mogłaś napisać ciut więcej. Staram się być osobą tolerancyjną.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem tolerancyjną osobą i staram się nie ingerować w cudze życie. Dopóki oczywiście ktoś nie krzyczy swoich mądrości prosto w moje ucho. Jestem zwolennikiem zasady "żyj i daj żyć innym". Szanujmy się nawzajem :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się być tolerancyjna i myślę, że taka jestem, jednak nie lubię obnoszenia się z tym i zwracania uwagi na swoją inność. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co ukrywać, Polska jest nietolerancyjnym krajem :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo tolerancyjna w różnych kierunkach. Polska nie jest tolerancyjnym krajem i chyba tego w niej nienawidzę najbardziej :(
    Spodobał mi się Twój blog, obserwuję!
    Zapraszam do mnie do obserwacji również :)
    nikasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wedlug mnie ja jestem bardzo tolerancyjna osoba, uwazam, ze to wlasnie jest w nas wyjatkowe, to ze kazdy jest inny, to po prostu jest piekne :)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jestem tolerancyjna, ale tak jak niektóre dziewczyny wyżej, nie lubię, gdy ktoś celowo zwraca na siebie uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj myślę, że każdy ma prawo decydować o tym jaki chce być. Każdy jest inny ma inne potrzeby. Nie wolno innym sprawiać ból z racji na jego pochodzenie, religie itp.

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się być osobą tolerancyjną, aczkolwiek nie akceptuję niektórych zachowań ludzi. Z tolerancją w dzisiejszych czasach jest troszkę ciężko. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się być tolerancyjna, ale muszę przyznać, że nie zawsze mi to wchodzi... ;)

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam osoby homoseksualne i są naprawdę spoko. Zresztą jaki sens ma wyzywanie kogoś tylko dlatego, że kogoś kocha i wspiera? Miłość to miłość.
    Tolerancja oczywiście nie oznacza akceptacji zła - to dwie różne rzeczy i nie wolno ich łączyć ze sobą.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądry post , ja staram się być osobą tolerancyjną , każdy może być tym kim czuje się dobrze :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uważam, że każdy ma prawo do szacunku od drugiego człowieka. Nie lubię natomiast "odnoszenia" się zbyt z tym, że ktoś jest homoseksualistą. Uważam, że jest to niestosowne jeśli ktoś na siłę próbuje pokazać, że jest homo i koniec. Chodzi mi tutaj o publiczne okazywanie "miłości". Dla mnie nawet jeśli chodzi o pary hetero, zbyt duże okazywanie czułości w miejsach publicznych nie jest fajne. Bardzo fajny post. Pozdrawiam przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że tolerancja jest ważna. Każdy ma prawo do miłości, poglądów, religii jednak odnoszę wrażenie, że w dzisiejszych czasach mamy do czynienia z pseudo tolerancją. Już tłumaczę co mam na myśli. Pseudo tolerancja ma miejsce w tedy, gdy przyzwalamy na to by dobro kogoś, stawiane było ponad nasze osobiste dobro. Mam nadzieję, że zostanę dobrze zrozumiana.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest wiele momentów, kiedy ta nietolerancja się rodzi i ma miejsce. Osobiście nie rozumiem takich zachowań, mówię tutaj szczególnie o zachowaniu w internecie, hejty i to wszystko .

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie miłość jest miłością bez względu na to czy kochają się ludzie tej samej płci czy różnej:) niech po prostu będą szczęśliwi i już:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm myśle ,że taki dzień jest bardzo potrzebny bo właściwie nikt na to nie zwraca uwagi!!
    Obserwuję
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo bardzo bardzo tolerancyjna :) Dopóki dana osoba nie krzywdzi psychicznie bądź fizycznie innych, jest to dla mnie okej :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa ten dzień! Tolerancja jedną z najważniejszych cech! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam, że jestem osobą tolerancyjną,jednak gdy jestem świadkiem całowania się takich osób ptzy mnie, nie jestem tym zachwycona. Jednakże nic do tych osób nie mam, w końcu to ich życie i nie mam tu nic do gadania. ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem osobą tolerancyjną i na szczęście też takowymi ludźmi się otaczam, uważam, że każdy zasługuje na szacunek bez względu na orientację, kolor skóry, wyznanie czy jakieś inne odmienne od naszych cechy :)

    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem jak najbardziej tolerancyjna w tym temacie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tolerancyjna i zgadzam się z tobą. Każdy powinien być szczęśliwy!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem tolerancyjna wobec każdego ;) w końcu każdy z nas jest człowiekiem i ma uczucia racja? Nie rozumiem ludzkiej nienawiści z tak błahego powodu jak orientalność seksualna czy kolor skóry.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdy patrzę na komentarze wyżej, krew mnie zalewa. Drogie dziewczęta, tolerancja to tolerancja. Nie ma czegoś takiego jak "jestem tolerancyjna, ale do czasu" albo "nie przeszkadza mi to, dopóki tego nie widzę".
    Dlatego też powinniśmy zacząć używać tego słowa świadomie. Moim zdaniem orientacja seksualna nie jest żadnym wyznacznikiem wartości człowieka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem tolerancyjna. Myślę, że każdy powinien dążyć do własnego szczęścia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Święto tolerancji? Co za głupota, tolerancyjni powinniśmy być na co dzień, a nie od święta...

    Zapraszam na nowy post
    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem taka pół na pół :) Do samych homoseksualistów nic nie mam, ale nie lubię tego obnoszenia się z tym.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tolerancyjna, co do tego tematu :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem tolerancyjna, jednak jeśli ktoś bardzo obnosi się ze swoją seksualnością to już nawet nie jest kwestia tolerancji - to już po prostu niesmaczne, bez względu na płeć.

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że poruszasz takie trudne tematy. Zgadzam się w 100%.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie obchodzi mnie kto jaki ma kolor skóry, jakiej jest narodowości itp. Ważne jakim jest człowiekiem :) Myślę, że jestem tolerancyjna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ciągle zachodzę w głowę, kogo interesuje czyjeś życie :)?

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawie każdy, gdybyś zadała mu takie pytanie, odpowiedziałby, że jest tolerancyjny - no bo inaczej nie wypada. Prawda jest taka, że wszyscy mamy swoją granicę w byciu tolerancyjnym. Ja paradoksalnie nie toleruję tylko głupich ludzkich zachowań i ograniczonego myślenia, które są przyczyną podziałów społecznych i dyskryminacji.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieję, że z biegiem czasu coraz większa grupa ludzi będzie zauważać, że wszyscy są sobie równi, bez względu na to jak wyglądają lub na to jakiej są orientacji.
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Tolerancja nie jest problemem. Problem powstaje wtedy, gdy tolerancja miesza się z bezpieczeństwem. Jestem tolerancyjny ale nie akceptuje tego, że w krajach wyznających inne religie obcina się chrześcijaną głowy, ale w takim wypadku nie jestem tolerancyjny bo ludzią którzy obcinają głowy innim ludzią ich religia na to pozwala. Toleranja to bardzo zdradliwe stwierdzenie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely post ***
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie rozumiem osób, które są nietolerancyjne. To właśnie one są chore.
    Moja najlepsza przyjaciółka znalazła miłość życia i jest to dziewczyna. Nie mam z tym żadnego problemu. Spieram ją w tym bo wiem, że nie jest im łatwo. Nigdy nie widziałam jej tak zakochanej, dla mnie liczy się jej szczęście :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem osobą tolerancyjną. Każdy ma swoje życie i może robić w nim co chce, a nam nic do tego. Może zbiegiem czasu, ludzie przestaną uważać to za jakiś problem i staną się bardziej tolerancyjni, ale wydaje mi się, że w najbliższym czasie nie zanosi się do tego.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Toleruję takie osoby, ale jednak wolę jak nie robią tego na moich oczach :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja to toleruję. Uważam, że każdy ma prawo do istnienia i jednakowego manifestowania swoich poglądów :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakoś mi nigdy nie przeszkadało to jakiej ktoś jest orientacji, niech sobie będą jakiej chcą, przeszkadza mi tylko pokazywanie tego wszedzie... ale to nawet u hetero mi przeszkadza :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety albo i stety jestem nie tolerancyjna w wielu sprawach. Taka moja natura i już dawno to zaakceptowałam i chwilami jestem z tego zadowolona :) Lubię po prostu wyrażać swoje opinie i zdanie na dany temat ;p

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń