#12 life hacks for weight loss

20:36 chillout 19 Comments


Każdy z nas chciałby wyglądać dobrze - nie tylko na wakacje, ale przez cały rok. Często jednak przeszkadzają nam zbędne kilogramy, których chcielibyśmy się pozbyć. Chciałam wam dzisiaj pokazać 10 life hacków, które są przydatne przy zrzucaniu wagi. Mam nadzieję, że post będzie dla was inspirujący. Jeśli chcielibyście więcej z serii 'life hacks' piszcie w komentarzach.


Szczególnie rano ma na nas świetne działanie! Nie dość, że przyspiesza nasz metabolizm to hamuje łaknienie, więc na śniadanie nie pochłoniemy zbędnych kalorii. Jeśli będziemy regularnie pić wodę z cytryną pomoże to naszej skórze - poprawi jej kondycję. 

 

Oprócz tego, do wody z cytryną możemy też dodać plastry ogórka. Ma to działanie detoksykujące i poprawia przemianę materii. Jest to dobre dla osób, które chcą stracić kilka cm w talii.


Im większy talerz tym większa porcja. Na większym talerzu mamy więcej miejsca więc automatycznie więcej na niego nakładamy. Na dużym talerzu też wydaje nam się, że jest niewiele i dlatego zjadamy wszystko. Jednak jeśli taką samą porcję nakładamy na mniejszy talerz to wydaje się być większa mimo że jest taka sama. Jak widać działa to optycznie, ale jednak działa!

 źródło:google grafika


Nie sprawia uczucia pełności, ale w pewnym sensie zabiera nam trochę miejsca przez co zjemy mniej, gdyż szybko się najemy. Oprócz tego zjedzony posiłek będzie się też szybciej trawić.


Przez przebywanie w chłodnej temperaturze nasz organizm spala więcej kalorii. Wiadomo, nie chodzi o to, żebyśmy trzęśli się z zimna, ale chłodniejsze powietrze nie zaszkodzi, jeśli chcemy zrzucić kilka kg!:)


Owoce - źródło wielu witamin, a przy okazji są pyszne i duużo zdrowsze niż jakikolwiek batonik, nawet ten dietetyczny. Wiadomo, raz na czas coś słodkiego nie zaszkodzi, ale na co dzień, trzeba starać się zamieniać słodycze na owoce. Gruszki, maliny, jabłka, banany są bogate w błonnik, a więc po ich zjedzeniu będziemy mieli uczucie pełności. Oprócz tego spowalnia on wchłanianie węglowodanów, które jak wiadomo przy diecie powinniśmy ograniczyć.


Kto z nas nie kocha spać? Często jednak kładziemy się później przez obowiązki, naukę itp. Dlatego też powinniśmy się lepiej zorganizować, bo sen to samo zdrowie! 7-8h snu pomaga nam spalić sporą ilość kalorii, a oprócz tego następnego dnia jesteśmy w pełni sił.


Sposób bardzo łatwy a jednak pomaga. Podobno przez dłuższe przeżuwanie jedzenia spożywamy mniej kalorii, a także wspomaga to trawienie. Jak widać nie wiele trzeba, żeby 'zjeść' mniej kalorii :)




Picie zielonej herbaty jest zdrowe szczególnie przed snem, Również wspomaga to nasze trawienie, a także przeciwdziała tworzeniu się cellulitu, hamuje apetyt a także stymuluje krążenie.
Jednak z piciem zielonej herbaty nie można przesadzić, ze względu na składniki w niej zawarte (np. można nabawić się anemii przez to, że zielona herbata spowalnia wchłanianie się żelaza)





Jedna z zasad prawidłowego odżywiania - jedzenie mniejszych porcji, ale więcej razy. Przez to nie jesteśmy głodni, a też nie podjadamy nie potrzebie.


Jedzenie ostrych potraw wspomaga przemianę materii. Wystarczy niewielka ilość np ostrej papryczki dodanej do zupy, a wiele może pomóc! Ostre potrawy zabijają także bakterie, więc wpływa to również świetnie na nasze zdrowie.

Mam nadzieję, że post będzie dla Was przydatny. Jeśli chcecie takich więcej piszcie w komentarzach. Stosujecie któryś z tych hacków?

19 komentarzy:

  1. Super, widzę, że problemy techniczne Cię nie powstrzymały w prowadzeniu bloga :) świetne porady. Na pewno przydatne! Bardzo podobają mi się obrazki, jakie tu dałas :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No bardzo fajny post. Przydatne rady do których warto się stosować;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne porady :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję prawie wszystko ;) Nie dla samego zrzucenia wagi, bo tego robić nie muszę, ale dla lepszego samopoczucia i oczywiście zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny i genialny post! Naprawde super!

    Zapraszam do mnie na KONKURS
    nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż nie potrzebuję schudnąć , te porady mogą sprawić , że poprawi się moje samopoczucie . Świetny post :)

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać tego typu tematy, chociaż jeszcze mi się nie udało schudnąć ani kg! Pozdrawiam kochana. :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Z porad bardzo chętnie skorzystam :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko tak ładnie, fajnie, prosto opisane a w zyciu z tym ciezko bywa ;D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane, większość już znałam, śmiem twierdzić, że woda z cytryna lepsza niz coca-cola ;D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O porcjach z dużym i małym talerzem nawet nie zdawałam sobie sprawy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze moim zdaniem jest to, że nie są to żadne wymyślne porady. Czasem jak czyta się o niektórych pomysłach - i to już nieważne, na co one są - to od razu się odechciewa. xd Twoje są bardzo spoko. Już pierwszą z nich popieram całym sercem, bo wprost uwielbiam wodę z cytryną! Ogółem lubię też owoce, właściwie wolę je od słodyczy. Natomiast mam już trochę problem z organizacją czasu na sen, albo niekiedy po prostu mam problem z samym zaśnięciem, a wtedy rano nie chce się wstawać - jak żyć? xD
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja o wielu life hackach słyszałam, jednak nie stosowałam ich. Twój post przypomniał mi o nich jak i dowiedziałam się kilka fajnych rzeczy. Jako, że chcę schudnąć zapisałam sobie link d Twojego bloga aby powracać do tego postu haha! Mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. o wielu rzeczach nie wiedziałam! Super :D
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tym talerzem to prawda, sama kiedyś to przetestowałam i faktycznie optycznie na mniejszym talerzu wydaje się być porcja OK, ale na dużym jest za mało i zawsze dokładałam :) Teraz zmieniłam talerze, żeby oczy też się najadły :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatny post! O wielu rzeczach nie wiedziałam i chętnie wykorzystam Twoje porady:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie alkaa14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przydatne rady :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe porady :) Zaczynamy się stosować :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń