#8 winter is coming

18:40 chillout 15 Comments

Hej! Po pierwsze chciałam was baardzo przeprosić za moją nieobecność, ale ze względu na brak czasu nie miałam kiedy tutaj wpadać. Nie dość, że mam masę nauki (rok maturalny...) i wypadałoby się teraz na tym skupić, to na dodatek mimo masy pomysłów co mogłabym tutaj wstawić nie zrobiłam nic.
Po drugie pogoda robi się coraz bardziej beznadziejna. Dni są coraz chłodniejsze więc w końcu zdecydowałam się na zakup 'zimowej' kurtki. Mimo dłuugich poszukiwań w końcu znalazłam tą idealną dla siebie, czym muszę się wam pochwalić.










Kurtka ma prześliczny bordowy kolor i jestem nią mega zachwycowa. Zamówiłam ją na zalando i kosztowała coś ok 350 zł. Myślę, że jak za tą cenę jest na prawdę porządna i polecam ją każdemu, kto właśnie szuka czegoś ciepłego na zimę.





15 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolor bordowy, super jest ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka jest super i uwielbiam takie :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kurtka :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kurteczka ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobną w różowym kolorze. :))
    Pozdrawiam. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na ciepłą kurtkę :) sama poszukuję takiej :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kurtka. Ja w zeszłym roku dłuuuugo szukałam kurtki na zimę, bo w większości sieciówek były strasznie cienkie... Ostatecznie kupiłam kurtkę puchową w Decathlonie, ale nie jestem do końca zadowolona, bo kurtka jest przeznaczona do sportów zimowych, czyli w założeniu ktoś, kto ją nosi, ma być w ruchu. Ja w drodze do uczelni w mróz zakładałam pod spód jeszcze polar i było w miarę ok. Być może to kwestia bycia zmarźluchem :D

    aniauczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta kurteczka, kupiłabym taką ale obiecałam sobie, że w tym roku nie będę kupowała wierzchnich okryć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bordowy kolor, chociaż bardziej kojarzy mi się z jesienią. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka wygląda na solidną! Oby Ci służyła tej zimy ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kurtka ♥ Chciałam podobną ale były za duże :( No ale zadowolę się swoją niebieską.
    Mój blog- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurteczka :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kurtka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kurtka, ładny kolorek :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń