#23 winter haul

21:17 chillout 33 Comments


Witam wszystkich w nowym, 2017 roku! Czas tak szybko zleciał, dni w kalendarzu zmieniały się coraz szybciej. Niedawno pisałam tutaj o Mikołajkach, potem o świętach, a teraz spotykamy się już w nowym roku! Z tej okazji chciałam Wam też życzyć żeby ten rok był jeszcze lepszy niż tamten, żebyście spełnili wszystkie Wasze marzenia i cieszyli się życiem tak jak dotychczas, a nawet bardziej:) 


Ale w tym poście rzecz nie o tym. Zaraz po świętach pojechałam na kilka dni do Warszawy, a że zaczęły się wyprzedaże to bez zakupów się nie obeszło! Jeśli któraś z tych rzeczy co kupiłam Wam się spodobała i jesteście zainteresowani jej zakupem to możecie jeszcze je zdobyć w sklepach stacjonarnych lub internetowych. Ale nie przedłużając zaczynajmy!



sweterek - bershka (ok 35 zł)



sweterek - reserved (ok 40 zł)




spódnica jeansowa - h&m (30 zł)

Co do spódnicy polowałam na nią w dwóch h&m żeby znaleźć rozmiar. Jak widzicie jest ona przeceniona aż o 70% więc mega warto kupić, jednakże zauważyłam że cena w sklepie stacjonarnym jest dużo niższa niż w internetowym. Na internecie kosztuje 60 zł, a w sklepie jest o połowę tańsza, więc czasem warto wybrać się na zakupy mimo tych tłumów ludzi i coś upolować, bo jak widać okazje są świetne i można sporo zaoszczędzić!




kurtka jeansowa - stradivarius (ok 120zł)

I jest moja wymarzona kurtka, która mega mi się spodobała w ostatnim czasie! Ma w środku śliczne i przede wszystkim ciepłe futerko, więc na pewno będę ją nosić jak pogoda będzie trochę lepsza. Nie wiem czy jeszcze uda Wam się dostać tą kurtkę, bo z tego co wiem to zeszła bardzo szybko - zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w sklepie internetowym. Sama trochę się jej naszukałam, ale całe szczęście wpadła w moje ręce!



żel do mycia ciała - victoria's secret (45 zł)

I ostatni produkt to żel do mycia ciała, który świetnie sprawdza się przy myciu twarzy! Twarz jest po nim mega gładka i kupiłam go właśnie z myślą o tym. Cena też świetna bo przeceniony był z 99 zł, więc myślę że się mega opłaca. Jak widzicie na opakowaniu jest na niebiesko napisana wielka 2, ponieważ są jakby 4 partie kosmetyków które należy stosować po sobie przy pielęgnacji naszej skóry - peeling, żel, lotion i oliwka. Kupiłam jednak jeden produkt, bo 3 pozostałe jeszcze mam, gdyż kiedyś dostałam w zestawie wszystkie 4 buteleczki na urodziny jednak w mniejszych opakowaniach i właśnie ten żel najszybciej mi się skończył. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o tej serii produktów victorii secret i moją opinię o nich piszcie w komentarzach:)

I to tyle rzeczy z mojego 'zimowego' haulu. Mam nadzieję, że rzeczy Wam się podobają. A Wy upolowałyście coś z wyprzedaży?

33 komentarze:

  1. nie szalałem tak w tym sezonie na wyprzedażach ... słabe były

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, rzeczywiście ten świąteczny czas bardzo szybko minął, zapewne nie tylko tobie :) Super rzeczy, naprawdę bardzo fajne upolowałaś. Szary sweterek jest po prostu śliczny :)

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mieście wyprzedaże to było istne szaleństwo. Niestety z braku umiejętności szukania- nic sobie nie znalazłam. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak święta niestety bardzo szybko minęły :/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kurtka jest niesamowita !!!! Wszystkiego Najlepszego w Nowym ROku :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta szara bluzeczka. Ja na wyprzedażach nic nie upolowałam, może dlatego, że nie szukałam niczego za bardzo. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowałaś mnie tym żelem. Bardzo ładne sweterki. <3
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, a najbardziej spodobała mi się ta spódnica.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna kurtka! :3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy, wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale udało Ci się upolować promocje :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. mega mi się podoba ta kurtka jeansowa <3 piękna
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka naprawdę warta tego,żeby jej szukać w kilku sklepach :D
    Reszta ciuszków też bardzo fajna :)
    Bardzo przyjemny blog :) Obserwujemy i zapraszamy też do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w obydwóch sweterkach!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna kurteczka :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy. Ja nie skorzystałam z wyprzedaży bo pojechałam w góry ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w mieście wyprzedaże były marne. Nie było żadnych ciekawych rzeczy. A kurtka mi się mega podoba ! Jeszcze te futerko w środku.
    Pozdrawiam http://dominikakummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie tak szybko zleciało i mamy 2017! Jeansowa spódniczka jest świetna *.*
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te sweterki! Ja nie kupiłam za dużo na wyprzedażach, tylko parę drobiazgów. ;)
    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłaś na fajne przeceny, ja w tym roku nic dla siebie nie znalazłam :/
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przypadł mi do gustu pierwszy sweterek :) Mi niestety nie udało się niczego upolować, może innym razem. Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam sie za każdą obserwację x
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie prezentuje się ta jeansowa spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy zrobiłaś! Spódniczka z H&M boska <3! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne rzeczy!
    Kurtka z futerkiem super <3
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Serio świetna jest ta spódnica! Tobie też życzę szczęścia w 2017 ;D
    sleep0walker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ta kurtka jeansowa super! W ogóle fajne łupy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. CHOINKA JAKA PIĘKNA! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie te wyprzedaże są cudowne. Ja upolowałam śliczny płaszcz na wiosnę, w którym na 100% będę chodzić codziennie, jak tylko pogoda pozwoli <3
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń