#44 mermaid effect nails - new

21:30 chillout 18 Comments


Po raz kolejny miałam poprawić się z ilością pisania tutaj, ale kompletnie nie miałam ani ochoty ani czasu więc na siłę nic robić nie chciałam. Myślę, że wena i taka motywacja do częstszego wstawiania postów tutaj przyjdzie z czasem, a nie chcę wrzucać tutaj byle czego. 
Wakacje mijają szybko, za 10 dni wyniki matur. Na dodatek pracuję, co też sporo czasu pochłania. Cieszę się jednak, że tyle wolnego jeszcze przede mną. Co do moich dalszych planów? Studia. A co potem to się okaże. 


Dzisiaj jednak głównym tematem (jak możecie się domyślać) są paznokcie. Wiem, że efekt ten może wiele z Was już znać gdyż panuje on już od dłuższego czasu, ale może w tej wersji będzie to dla Was coś nowego. Oczywiście mowa o kultowym efekcie syrenki, który świetnie się sprawdza na każdą okazję. Typowo syrenka jest wcierana w utwardzony wcześniej lakier a następnie nakładamy top i efekt jest gotowy. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić syrenkę robioną na mokro. Przejdźmy więc do rzeczy!

------------------------------------------------------------------------------------------------

JAK ZROBIĆ SYRENKĘ NA MOKRO?

1. Pierwszym krokiem jak zwykle jest przygotowanie płytki. Ja moje paznokcie przedłużałam na żelu, jednak tym razem zmieniłam swoje żele. Wcześniej używałam żelu jednofazowego z firmy SILCARE. Fakt, że cena była okazyjna, ale tak na prawdę paznokcie co chwilę mi odpadały i chyba nigdy nie trzymały się 2 tygodnie, a ledwo tydzień i to nie które. Nie wiem czy tylko ja miałam taką sytuację, ale stwierdziłam, że lepiej zainwestować w coś lepszego, żeby paznokcie trzymały się dłużej a pieniądze zostały w kieszeni. Obecnie używał żelu już trójfazowego z Victorii Vynn. Paznokcie trzymały mi się ostatnio spokojnie 2 tygodnie, jednak sama je zdjęłam, ale myślę, że wytrwałyby dużo dłużej. 




2. Następnie malujemy nasze paznokcie na pożądany przez nas kolor. Ja pomalowałam je na mój ulubiony kolor z Neonail'a.  Ja paznokcie, które miały być z efektem syrenki robiłam na końcu. Nie chciałam, żeby do innych wtargnął mi się pyłek i wg mnie to z nim jest najwięcej roboty, dlatego taką pracę zostawiam na sam koniec. 


3. Paznokcie na których miał być efekt pomalowałam jedną warstwą lakieru, a następnie utwardziłam. Później nałożyłam drugą warstwę lakieru, którą OD RAZU obsypałam pyłkiem. Dopiero potem utwardzamy całość jednak 2x dłużej, więc w moim przypadku było to 120s. 


4. Na zdobienie nie nakładamy żadnego topu. Efekt jest banalnie prosty a wygląda na prawdę ślicznie! Całość jest gotowa:)


Piszcie co sądzicie o tym efekcie i czy już o tym słyszeliście?! :)

18 komentarzy:

  1. Efekt syrenki prezentuje się super :)
    Zawsze podobał mi się u koleżanek, ale sama nigdy nie robiła sobie takich paznokci :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja
    z ważnego dla mnie wydarzenia ♥

    Mój blog: KLIK
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o syrence na mokro, ale przy robieniu paznokci na pewno wypróbuję bo ślicznie wygląda :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny efekt <3.
    Co powiesz na wspólną obserwację?;)
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie to wygląda! Może kiedyś wypróbuję :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie do tego w moim ulubionym kolorze <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lbie ten efekt, slicnie sie u ciebie prezentuje :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  7. Widizałam tylko na instagramie, efekt jest piękny!
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Naprawdę fajnie to wygląda! :) W ogóle sam kolor bardzo mi się podoba. Idealny na lato i totalnie w moim guście :)

    paniflamingo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki prosty trik a jaki śliczny efekt :)
    pazurki idealne na lato, na wypad nad wodę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/think-of-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie <3 Ja nie umiem mieć takich paznokci, za szybko mi się łamią :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie, uwielbiam wszystko co jest związane z efektem syrenki. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o efekcie syrenki, ale uważam że prezentuje się świetnie. Bardzo mi się spodobał. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten efekt na paznokciach :) Niby minimalistyczny, ale ładnie urozmaica manicure :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten efekt na paznokciach, ostatnio zakochałam się w tym kolorze na paznokciach!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt syrenki jest super, sama niestety nie miałam okazji mieć takich paznokci, ale chyba nic straconego :D
    Zapraszam, może zostawisz like? https://www.facebook.com/wishylss/
    A ja obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłaś to sama? Podziwiam bardzo! Mi ledwo wychodzi pomalowanie paznokci zwykłym lakierem! Pięknie to wyszło, uwielbiam ten efekt, szczególnie z takim piękym kolorem! Życzę zadowolenia z pracy i z wyników maturalnych!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń