#42 dresslily haul + come back

12:27 chillout 9 Comments



Po dłuugiej przerwie witam wszystkich ponownie! Nie było mnie tutaj ponad miesiąc. Trochę mi tego brakowało, ale miałam tyle rzeczy na głowie, że wolałam odłożyć bloga na bok i zająć się tym czym powinnam. Matury wyjęły mi cały ten miesiąc z życia, ale cóż, każdy musi przez to przejść. Na szczęście od środy jestem już po wszystkim z czego na prawdę się cieszę, bo kosztowało mnie to dużo stresu i co najgorsze czasu. Chociaż fakt faktem, że do matur jakoś szczególnie się nie przykładałam i uczyłam się, można powiedzieć, na ostatnią chwilę. Tak czy tak poszły mi bardzo dobrze, bo na prawie każdej wyciągnę do około 70-80%, więc wydaje mi się, że wynik jest na prawdę świetny i mnie zadowala. 
--------------------------------------------------------------------------------------
W międzyczasie dostałam też paczkę z KLIK. Szczerze mówiąc, jest na prawdę zadowalająca. Też w najbliższym czasie pokażę Wam moją pierwszą i to bardzo nieudaną przesyłkę z KLIK. Mam również kilka pomysłów na następne posty i mam nadzieję, że moja aktywność tutaj teraz wzrośnie i posty będą pojawiać się częściej niż wcześniej, a Wy chętniej będziecie tutaj zaglądać. 




SKARPETKI KABARETKI - KLIK

- świetnie się prezentują i są bardzo wygodne
- 10/10




SILIKONOWA GĄBECZKA - KLIK

- było o niej bardzo głośno w ostatnim czasie
- jest świetna pod tym względem, że nie wchłania podkładu jak normalna gąbeczka
- według mnie podkład średnio się nią nakłada, raczej nie będę jej używać
- jest bardzo fajna w dotyku





TOP - KLIK
- jest świetny, idealny na lato
- ma super materiał
- identyczny jak na stronie, polecam bardzo



STRÓJ KĄPIELOWY - KLIK
- materiał ma taki jak powinien być na strój, a nie tak jak okazało się w poprzedniej paczce wygląda jak zwykłe body
-  strasznie podoba mi się motyw palm
- strój jest z wysokim stanem, dobrze wykonany
- jedyny minus to to, że piersi nie wyglądają w nim za dobrze, strasznie je spłaszcza

Piszcie w komentarzach jak podobają Wam się rzeczy! Jesteście już gotowi na lato?:)
Tradycyjnie proszę Was o klikanie w linki.

9 komentarzy:

  1. Bikini cudowne ;) Też planuję na te wakacje zakupić sobie takie z dołem z wysokim stanem ;) A co do silikonowej gąbki to jakoś mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny strój <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. ten strój kąpielowy jest taki cudowny *,* aż chyba sobie go zmówię

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello my dear;)

    Very nice colours;) I love your look a lot. I am following your lovely blog right now;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój nie za bardzo mi się nie podoba :/ Ja kupiłam sobie klasyczny, ale wyróżniający się swoimi mega intensywnymi kolorami :D
    Kabaretki prezentują się super!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny strój kąpielowy :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki są super :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń