#3 Czech Republic

20:45 chillout 2 Comments

Witam wszystkich! W ostatnim czasie, po 3 latach sporów na ten temat, w końcu razem z całą klasą udaliśmy się na wycieczkę do Republiki Czeskiej, a konkretnie zatrzymaliśmy się w Pradze. Spędziliśmy tam 4 dni, z czego 2 z nich spędziliśmy na dojazd - w jedną stronę jedzie się ok 7 h licząc razem z przerwami. 



Pierwszy dzień wycieczki był totalnie nie udany - w planach było dużo zwiedzania, a nie zwiedziliśmy nic przez pogodę (miał być spływ łodziami i spacer po parku, a najciekawsze - trasa śladami z filmu ,,Opowieści z Narnii'').

 


Drugiego dnia pojechaliśmy do pobliskiej miejscowości Kutná Hora. Tam zwiedzliśmy kaplicę z czaszek, a także kościół św. Barbary i wiele innych miejsc.



Kolejny dzień był bardzo pracowity - pół dnia spędziliśmy na wędrówce po Pradze, gdzie zwiedziliśmy wszystkie najważniejsze zabytki. Widoki były na prawdę niesamowite i jestem pod dużym wrażeniem tego miasta, szczególnie, że był to mój pierwszy raz za granicą. 









    









A Wy, byliście kiedyś w Pradze? Jakie są Wasze wrażenia? :)

2 komentarze:

  1. Pomimo tego, że polska leży nie daleko Czech ja nigdy tam nie byłam. Ale na pewno kiedyś tam pojadę :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam w Pradze ale po tych zdjęciach widzę, że kiedyś na pewno pojadę. Zabytki robią wrażenie :)

    Pozdrawiam http://dominikakummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń