#21 christmas room decor

20:32 chillout 23 Comments


Święta coraz bliżej. Zostały jeszcze 4 dni do Wigilii i świąteczna atmosfera udzieliła się już chyba każdemu - w każdym sklepie (pomijając tłumy ludzi) milion ozdób na tę okazję, ulice są nawet udekorowane, przynajmniej u mnie w mieście. Czemu by nie wnieść tego klimatu do naszego domu?Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka propozycji udekorowania swojego pokoju, tak, abyście mogli w nim poczuć chociaż cząstkę tej "magii świąt". 


Jednym z pomysłów, który wpadł mi do głowy jest oczywiście udekorowanie naszego łóżka. W metalowe można wpleść światełka, poduszki można ubrać w świąteczne poszewki, a na łóżku położyć narzutkę w zimowe wzorki - od razu nasz pokój nabierze innego charakteru!


Światełka w sumie pasują nie tylko na święta, ale też na co dzień. Jeśli macie dużo zdjęć, możecie poprzypinać je do światełek np. spinaczami, a sami zobaczycie, że pokój będzie wyglądał magicznie.
Jeśli zwykłe lampki wam się znudzą, zawsze możecie dodać im trochę 'charakteru' i przyozdobić je np. wkładając w kulki pinpongowe albo robiąc coś w stylu cotton balls (niedługo tutorial pojawi się na blogu).


Słoiki - kto nie ma chociażby jednego w domu? Można z nich stworzyć na prawdę super dekoracje, które będą zachwycać nie jedną osobę. Taki słoik może zrobić każdy z nas i to za niewielkie pieniądze - możemy go przemalować, ponaklejać ozdoby, zrobić z niego świeczkę.



Wyżej widzicie girlandy - super pomysł nie tylko na święta. Dodają dużego uroku naszemu pokojowi. Typowo świąteczne super wyglądają ze skórki pomarańczy. Dużo z tym roboty, ale zapewniam was, że efekt jest niesamowity!


Nie wiem czy wy też, ale ja jestem mega zachwycona takimi 'jelenimi głowami'. Wygląda to jak dla mnie niesamowicie, czy narysowane, czy zrobione z nici (jak na zdjęciu wyżej) - efekt bomba. Taka ozdoba sprawdzi się też super w święta, ale posłuży nam również na dużo dłużej, więc kiedyś z pewnością zrobię coś podobnego!

---------------------------------------------------------------------------
Jak widzicie propozycji mogłoby być tutaj mnóstwo i jeszcze trochę, więc nie byłabym w stanie ich wszystkich nawet pokazać. Super też zrobić coś od siebie, żeby ozdoby były oryginalne i dokładnie takie jak chcemy!
A Wy, jak ozdabiacie swój pokój na święta?:)

23 komentarze:

  1. PRzepiękne inspiracje :) MArzę o takich wnętrzach w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wysychajace skórki pomarańczy daja mega zapach w pokoju :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Zdjęcia nad łóżkiem to naprawdę wspaniały pomysł!
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wyglada, lecz mnie to nie rkeci osobiscie;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły :) Swój pokój ozdabiam poprzez świąteczne naklejki i stroiki :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspirację! Chciałabym kiedyś tak przyozdobić swoje wnętrza :) Ja osobiście ozdabiam swój pokój lampkami i choinką :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły. :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Od zawsze uwielbiam dekorować dom na swięta :) W przyszłym roku muszę pomysleć nad zdjęciami, żeby zawiesić je razem z lampkami na scianie ;) Bardzo podobają mi się te słoiki ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne dekoracje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wygląda ;3
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda ;3
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wygląda, jednak te lampki z poprzypinanymi zdjęciami zawieszone na ścianie mnie przerażają... Od razu bym to zrzuciła znając moją niezdarność, hah :D
    Planuję całkiem podobnego posta :)
    Pozdrawiam
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ozdoby wyglądają bardzo fajnie, ale niestety jestem za bardzo leniwa żeby z mojego pokoju zrobić cudo haha.
    Ale przyznam pomysły ze zdjęciami oraz poduszki to świetny pomysł ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne dekoracje :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne są te inspiracje!
    W tym roku nie "poszalałam" z ozdobami tak jak w tamtym.
    Nie czuję tych świąt ani trochę!
    Może gdyby śnieg spadł to by inaczej to wyglądało.
    Wesołych Świąt oraz pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona tymi inspiracjami! Zawsze chciałam jakoś fajniej udekorować swój pokój, ale najpierw potrzebny jest mu remont! Po tych zdjęciach jestem o tym przekonana :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjątkowe inspiracje! Moim marzeniem jest mieć taki pokój :) Wesołych Świąt!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/2016/12/w-ten-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Te łańcuchy ze świateł ze zdjęciami są przecudne! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
    a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Choc kocham święta, nie cierpię świątecznych dekoracji :)
    W swoim mieszkaniu poza lampkami nie mam nic i jakoś mnie to nie martwi :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń