#20 christmas nails ideas

19:28 chillout 18 Comments


Jeszcze nie było tutaj żadnego typowo świątecznego posta, a że do świąt został już niecały tydzień to czegoś o tej tematyce nie mogłoby tutaj zabraknąć! Na pierwszy ogień idą oczywiście paznokcie, bo jak wiadomo nawet wtedy muszą wyglądać dobrze, a jest to super czas żeby pobawić się w zdobienia, czyli największy pochłaniacz czasu - przynajmniej jak dla mnie!


W sumie od niedawna zaczęłam bawić się w malowanie paznokci. Kupiłam lampę, parę lakierów i do dzieła. Tak - chodzi o lakiery hybrydowe, które w ostatnim czasie stały się mega modne, ale pomijając fakt, że niszczą paznokcie, są dużo lepsze niż zwykłe lakiery. Efekt utrzymuje się na dużo dłużej, przez co nie musimy co kilka dni malować paznokci od nowa i podczas kąpieli te paznokcie nam nie odchodzą - a najgorzej chyba po basenie.


Fakt, że paznokcie hybrydowe pochłaniają więcej pracy i więcej warstw lakieru schodzi na jednego paznokcia, ale efekt potrafi być oszałamiający i paznokcie zasychają duużo szybciej niż normalny lakier (nawet do 30 sekund!). W najbliższym poście pokaże Wam moje świąteczne paznokcie i jak je zrobiłam, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba. Planuję też, do czasu świąt wstawiać tutaj więcej inspirujących (i nie tylko) postów. Czekam również na paczkę z Zaful, która lada dzień powinna do mnie dotrzeć, także szykuje się również mała stylizacja :)


A jak u Was idą przygotowania do świąt? Dbacie o takie drobiazgi, jak świąteczne paznokcie, czy te czas poświęcacie na coś innego? :)

18 komentarzy:

  1. U mnie z paznokciami bywa różnie, ale na święta zawsze je wymaluje, przecież to wyjątkowa okazja. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyłam o pięknych paznokciach. Moje są bardzo łamliwe i ciężko, żeby utrzymały się dłuższy czas. Raczej nie mam czasu na zajmowanie się nimi. Mam fazy, kiedy maluję bez przerwy, a czasem mam nieumalowane nawet kilka miesięcy. Na Święta jednak zawsze chcę, aby wyglądały jak najlepiej :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzorki na paznokcie, szkoda, że nie umiem takich zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne pomysł na pomalowanie paznokcie, na pewno się czymś zainspiruję i postaram się wyczarować coś podobnego na moich<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oocccccccccccccccccchhhhh!!!Ile cudownych isnpiracjiii!!!!!Kochana jestem zachwycona Reniferkiem i Pingwinkiem ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery hybrydowe nie niszcza paznokci jk sie je dobrze robi, to mit :) a inspiracje ładniutkie
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na posta. Jak będę robić paznokcie to na pewno tu zaglądne.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie paznokcie to podstawa dobrej stylizacji świątecznej! Uwielbiam takie drobnostki!

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah jakie cudne
    Nm się doczekać aż zrobię swoje paznokcie świąteczne ♥
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świątecznie pomalowane paznokcie!! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne pomysły na paznokcie ! *,* U mnie nie widać jeszcze żadnych przygotowań :D

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze stawiam na klasykę: jednobarwne w ciemnym odcieniu. Jednak miło jest popatrzeć na takie małe dzieła sztuki :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne wzorki :) Ja nie mam do tego talentu :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wzorki! Ja właśnie zrobiłam sobie swoje pierwsze hybrydy, mam już dość zwykłych lakierów. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. na święta u mnie musza być świąteczne paznokcie hihi ^^

    http://allgoodthingsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudowne wzorki! Zakochałam się! Takimi małymi czynnościami jak oglądanie czy robienie takich paznokci może nas tylko wciągnąć w jeszcze większe poczucie ,że te święta są coraz bliżej <3 iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainspirowałaś mnie wzorami paznokci. Lakier hybrydowy o wiele lepiej się sprawdza niż zwykły. Jest bardziej wydajniejszy.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/
    Obserwuję, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting designs!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń